کد خبر 8404
۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

فولاد به مدرسه پیرمردها تبدیل شده است/ بازیکنان کم ارزش با قراردادهای ۱۸ میلیاردی جذب شده اند

فولاد به مدرسه پیرمردها تبدیل شده است/ بازیکنان کم ارزش با قراردادهای ۱۸ میلیاردی جذب شده اند

مدافع سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نمی‌دانم از کدام مشکلات فولاد باید سخن بگویم؛ از مدیریت بگویم یا بازیکنانی که ارزش آن‌ها فقط ۳، ۴ میلیارد تومان است اما با قرارداد ۱۸ میلیاردی جذب فولاد شده‌اند. متأسفانه نتایج این انتخاب‌ها در باشگاه و تیم فولاد را با قرارداشتن در رده چهاردهم جدول شاهد هستیم.

به گزارش آهن نیوز؛ سامان موسوی با بیان این که به نظر من بازیکنان فعلی فولاد تعصبی به این تیم ندارند، گفت: فولاد این فصل را از دست داده است مگر این که در نیم‌فصل از مدیریت گرفته تا بازیکنان یک خانه‌تکانی اساسی در باشگاه و تیم فولاد انجام شود.

بازیکنان فولاد در طول ۹۰ دقیقه بیشتر از ۲ کیلومتر نمی‌توانند بدوند

وی ادامه داد: متأسفانه فولاد برای لیگ بیست و سوم بد بسته شد و از همان ابتدای فصل این تیم بیمار بود و مشخص بود نمی‌تواند تیمی باشد که همه انتظار آن را دارند و این هم به مدیریت باشگاه برمی‌گردد که از ابتدای فصل کار را جدی نگرفت و تیم فولاد را خوب نبستند. بازیکنانی که در طول ۹۰ دقیقه بیشتر از ۱ یا ۲ کیلومتر نمی‌توانند بدوند. مربی هم عوض شد اما مشخص شد مشکل خود همین بازیکنان هستند. بازیکنان فولاد توان لازم را در بازی ندارند و وقتی مارتینس جایگزین منصوریان شد خیلی‌ها انتظار تغییر داشتند اما چون او خودش تیم را نبسته بود انتظار تداوم همان شرایط هم می‌رفت.

چرا باید پیرمردها جذب فولاد شوند؟

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: در مصاحبه‌ای می‌خواندم که مارتینس عنوان کرده بود که تعدادی پیرمرد در تیمم دارم که حالا من این سؤال را از مدیرعامل فولاد دارم که چرا ابتدای فصل به سرمربی سابق گوشزد نکردید که بازیکنانی که می‌خواهد در حد فولاد نیستند. چرا باید پیرمردها جذب فولاد شوند؟ به نظر می‌آید هیچ اراده‌ای در تغییر مدیریت و بازیکنان وجود ندارد و از این اقدام هیات مدیره باشگاه در تعجب هستم. 

آکادمی فولاد به محله برو بیا تبدیل شده است

وی افزود: به نظر من بازیکنان فعلی فولاد تعصبی به این تیم ندارند و بازیکنی هم که تعصب نداشته باشد شرایط همین می‌شود که می‌بینیم. آیا در خوزستان بازیکن و مدیر بومی نداریم؟ مگر نه این که وقتی فولاد قهرمان لیگ شد با مدیر بومی بود، پس چرا اکنون حاضر نیستند از مدیران بومی استفاده کنند؟ آیا در آکادمی بازیکن نیست که از آن در تیم بزرگسالان استفاده شود؟ هر چند که آکادمی فولاد هم به محله برو بیا تبدیل شده است و کار رفاقتی است و متأسفانه پیشکسوت جایی در باشگاه و آکادمی فولاد ندارد.

فولاد به خانه تکانی اساسی نیاز دارد

موسوی خاطرنشان کرد: فولاد این فصل را از دست داده است مگر این که در نیم‌فصل از مدیریت گرفته تا بازیکنان یک خانه‌تکانی اساسی در باشگاه و تیم فولاد انجام شود. باید یک سری از بازیکنان به صورت کامل از فولاد بروند زیرا اصلاً در حد فولاد نیستند و باید بازیکنان خوبی جایگزین آنها شود. تا الان هم چیزی از مارتینس سرمربی اسپانیایی به آن صورت ندیده‌ام که البته شاید هم باید به او حق داد چون خودش تیم را نبسته است و شاید او تلاش کند که بتواند فقط فولاد را در لیگ نگه دارد. 

فولاد محلی برای بها دادن بیخودی به غیربومی‌ها شده است

وی عنوان کرد: تغییر و تحولات در فولاد نشان می‌دهد که این تغییرات ورزشی نیستند، زیرا در آکادمی فولاد مربیانی همچون یعقوب سلحشور و میثم سلیمانی را داشتیم که دو، سه متوالی قهرمانی کسب می‌کردند اما اکنون جایی در فولاد ندارند و چرا باید این رویه در باشگاه فولاد وجود داشته باشد؟ به نظر می‌آید فولاد خوزستان مکانی برای راحت کنار گذاشته شدن مربیان بومی و بها دادن‌های بیخودی به مربیان و بازیکنان غیربومی شده است.

مسئولان به وضعیت باشگاه و آکادمی فولاد ورود کنند

این پیشکسوت فوتبال بیان کرد: هواداران فولاد واقعاً مظلوم هستند و با وجود اینکه این تیم قعر جدول است همچنان حمایت می‌کنند. از مسئولان استان خوزستان خواهش می‌کنم به وضعیت باشگاه فولاد رسیدگی کنند و چرا الان کسی به داد فولاد نمی‌رسد، فولادی که بیمار است و وضعیت بدی دارد. خیلی دردناک است فولادی که در بیشتر فصل‌ها مدعی قهرمانی بوده اکنون در قعر جدول باشد. به هر حال همان‌طور که گفتم فولاد نیازمند تغییر و تحولات بزرگ است و مسئولان باید به مشکلات تیم فولاد و آکادمی باشگاه ورود کنند. امیدوارم فولاد از بلاتکلیفی و این وضعیت بیمارگونه خارج شود و شاهد فولاد همیشه مدعی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 8404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =