کد خبر 8417
۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

حسین کعبی، فولادی ها را با خاک یکسان کرد

حسین کعبی، فولادی ها را با خاک یکسان کرد

حسین کعبی صحبت‌های تندی را علیه مدیرعامل و برخی از اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان مطرح کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ پس از شکست دو بر صفر فولاد خوزستان برابر تراکتور در هفته یازدهم لیگ برتر و حضور این تیم در رتبه چهاردهم جدول، حسین کعبی، ستاره سابق و مربی پیشین فولاد، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، انتقادات شدیدی را علیه مدیریت و برخی از بازیکنان این باشگاه مطرح کرد. به همین بهانه گفت‌وگویی با کعبی داشتیم و از او درباره شرایط فولاد و استوری تندش سوال کردیم.

کعبی در ابتدا در پاسخ به اینکه چرا تیمی بازیکن‌ساز که سابقه قهرمانی در لیگ را هم دارد، در حال حاضر به چنین شرایطی دچار شده، گفت: بازیکن‌سازی در زمان مدیران کاربلد بود. این‌ها مدیر نیستند که فولاد که هفت بازیکن به تیم ملی می‌داد، الان نمی‌تواند یک بازیکن به تیم ملی بدهد یا نمی‌تواند از یک بازیکن خوزستانی حمایت کند. به نظرم حیف است که اسم مدیر روی این‌ها بگذاریم. هر چقدر درباره این‌ها صحبت کنیم، بزرگ می‌شوند. باید درباره آدم‌هایی صحبت کنیم که فوتبالی باشند، نه این آقایان که آمده‌اند با آبرو و شخصیت مردم خوزستان و تیم فولاد بازی کنند. وقتی با آبروی تیمی که من چند سال به آن خدمت کرده‌ام و از آنجا شناخته شده‌ام بازی می‌کنند، من ساکت نمی‌نشینم.

او در ادامه عنوان کرد: من دنبال پول و شهرت فوتبال نیستم‌. کسانی که باید حسین کعبی را بشناسند، می‌شناسند. من دنبال شهرت نیستم و حرف دلم را می‌زنم. من از روزی که حسین کعبی شدم، روی پای خودم ایستادم و به کسی باج ندادم. دلیلی ندارد من به این آقایان باج بدهم که بیایند به مردم خوزستان دروغ بگویند و خیانت کنند. من جواب آدم‌های غیرفوتبالی را می‌دهم، چون به فوتبال خوزستان خدمت نکرده‌اند. روزی که باید حرف هواداران و آدم‌های قدیمی فوتبال خوزستان را گوش می‌دادند، آمدند قول دادند که مربی خارجی می‌آوریم اما دقیقه ۹۰، مربی خارجی، مربی ایرانی شد. پس از آن رفتند یک مربی خارجی آوردند که یک سال تیم نداشته است. خود هیئت مدیره و مدیرعامل بر سرِ مربی خارجی مشکل داشتند.

در باشگاه فولاد به روی دلال‌ها باز شده است

کعبی با انتقاد از مدیرعامل فولاد اضافه کرد: ما چقدر مدیرعامل خوزستانی داریم؟ این آقا که آوردند، کجایی هست؟ یعنی ما انقدر بدبخت شده که یک آدم غیرفوتبالی برای فوتبال‌ خوزستان تصمیم می‌گیرد؟ یک زمانی فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد، حرمت داشتند و کسی جرات نمی‌کرد دم در باشگاه فولاد بیاید. الان در باشگاه با روی دلال‌ها باز است. فولاد را چه کسی بسته؟ دلال‌ها. فولاد را چه کسی نابود کرده؟ دلال‌ها. مگر می‌شود شما بازیکن ۱۸ میلیاردی بیاوری اما سه کیلومتر در زمین ندود؟

کدام مربی قبل از بازی سنگین به مرخصی می‌رود؟

​​​مربی سابق فولاد سپس با انتقاد از مرخصی سرمربی این تیم پیش از دیدار با تراکتور، اظهار داشت: شما یک مربی ایرانی برای من بیاورید که پنج روز قبل از یک بازی سنگین و در شرایطی که تیمش آخر جدول است، در مرخصی و تعطیلات باشد. تازه سرمربی فولاد که خارجی است؛ مگر حرفه‌ای نیست و حرفه‌ای پول نمی‌گیرد؟ آقای مدیرعامل، شما در کلاس مربیگری نشسته بودی. تیمت در بحران است، به کلاس مربیگری رفته‌ای؟ من ترسی از کسی ندارم و جواب همه این افراد را می‌دهم.

هر کسی با من مشکل دارد، اسمم را بیاورد

او در واکنش به اظهارات حاجی‌زاده که عنوان کرده بود هر کسی که فولاد را دوست دارد، نباید آرامش این تیم را بر هم بزند، گفت: آقای حاجی‌زاده اگر می‌خواهد حرف بزند، اسم بیاورد. کسی جرات نمی‌کند اسم بیاورد و هر کسی هم اسمی آورد، من می‌دانم چطور جوابش را بدهم. من انتقاد فوتبالی می‌کنم و اگر هم اظهارنظر غیرفوتبالی می‌کنم، حتما یک چیزی می‌بینم که می‌گویم. من آقای حاجی‌زاده را می‌شناسم و می‌دانم آدمی نیست که اینطور صحبت کند اما این آقا را جلو می‌اندازند که این حرف‌ها را بزند. آقای مدیرعامل پیش از این هم کوروش بختیاری را مقابل برادرش، سیاوش بختیاری، قرار داده بود تا آن‌ها را به جان هم بیدازد. باز هم می‌گویم هر کسی با من مشکل دارد، اسمم را بیاورد.

آمده‌اند که فولاد را بدبخت کنند

کعبی درباره دلایل ناکامی فولاد در فصل جاری گفت: متاسفانه تیم را بد بستند. این‌ها یا می‌دانند که در باشگاه ماندگار نیستند و آمده‌اند که این تیم را بیندازند و بدبخت کنند. کسی هم حرف نمی‌زند، چون همه دنبال منافع خودشان هستند. خیلی از دوستان پیج‌های هواداری فولاد را می‌خرند تا درباره آن‌ها حرفی نزنند. ما در فوتبال بوده‌ایم و از این مسائل اطلاع داریم.

به‌خاطر منافع‌شان حرف نمی‌زنند اما من سکوت نمی‌کنم

او در پایان گفت: ما چیزی از باشگاه فولاد نخواستیم. من چهار سال مربی فولاد بودم؛ ما باشگاه را درست کردیم و همه حاشیه‌های اطراف باشگاه را خط زدیم. پای برخی از آدم‌هایی را که اطراف باشگاه می‌آمدند، بریدیم. ما آرامش داشتیم اما الان چرا بازیکنان آرامش ندارند؟ چرا همه به مدیرعامل و هیئت مدیره حمله کرده‌اند؟ چون غیرفوتبالی هستند. شما نمی‌توانید پنج دقیقه درباره فوتبال با این‌ها صحبت کنید. یک زمانی رضاییان، دهکردی و سعید آذری، مدیرعامل این باشگاه بودند؛ چرا الان غیرفوتبالی‌ها در فولاد کار می‌کنند؟ چرا کسی حرف نمی‌زند؟ به‌خاطر منافع و جیب خودشان. من ساکت نمی‌مانم و هر اتفاقی رخ بدهد، ایرادی ندارد. مدیرعامل فولاد، غیرفوتبالی است و من هم غیرفوتبالی جواب او را دادم. مدیرعامل فوتبالی باشد، دستش را هم می‌بوسم اما در مقابل مدیرعامل غیرفوتبالی سکوت نمی‌کنم.

منبع: ورزش ۳

انتهای پیام/

کد خبر 8417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    ترکتور با برد فولاد از حاشیه خارج شد 😁😁😁یادمه تابستان فولادی ها چقدر ب اخباری توهین میکردند ...