کد خبر 8430
۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

عرضه ۳۳ هزار تن ورق فولادی امروز در بورس کالا

عرضه ۳۳ هزار تن ورق فولادی امروز در بورس کالا

در جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز هفتم آذر ۱۴۰۲، ۳۳ هزار تن انواع ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه G، ورق سرد B و ورق قلع اندود بر روی تابلوی معاملات در تالار صنعتی معامله خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز هفتم آذر ۱۴۰۲، ۳۳ هزار تن انواع ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه G، ورق سرد B و ورق قلع اندود بر روی تابلوی معاملات در تالار صنعتی معامله خواهد شد. 

طبق این اطلاعیه ۲ هزار تن ورق قلع اندود توسط صنایع فولاد توان آور آسیا به صورت نقدی برای تاریخ تحویل هفتم اسفند با نرخ پایه ۵۹ هزار تومان معامله خواهد شد. گفتنی است عرضه ورق قلع اندود در تالار صنعتی هفته گذشته به حجم ۵۰۰ تن با نرخ پایه ۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شده بود اما به علت نبود متقاضی خرید از تابلو معاملات حذف شد. طی دو هفته گذشته نرخ این محصول ۱۴ هزار تومان افزایش داشته و در همین نرخ ۵۹ هزار تومان به فروش رفت.

 ورق سرد B نیز در عرضه‌های امروز توسط فولاد غرب آسیا به صورت نقدی با افزایش سه برابری حجم و کاهش ۰/۲ درصدی نرخ پایه نسبت به هفته قبل عرضه شده است. 

ورق دیگر عرضه شده امروز ورق گالوانیزه G به میزان ۲۳ هزار تن است که با نرخ پایه بین ۴۰ هزار و ۸۷۵ تومان تا ۴۰ هزار و ۹۶۸ تومان با نوع تسویه نقدی برای دو شرکت و ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری برای ۵ شرکت عرضه شده است.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات امروز را به همراه نوسان میزان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

عرضه ۳۳ هزار تن ورق فولادی امروز در بورس کالا

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =