کد خبر 8434
۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

بازار آهن و فولاد دیروز به تبعیت از نوسانات افزایشی نرخ دلار در اکثر مبادی فروش با روند صعودی همراه بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد افزایش یافت و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار دیروز با افزایش ۰/۱۳ درصدی با نرخ ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد. بازار آهن و فولاد نیز به تبعیت از نوسانات افزایشی نرخ دلار در اکثر مبادی فروش با روند صعودی همراه بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد افزایش یافت و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

بدین ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد با ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان افزایش، بین قیمت‌های ۲۳ هزار تومان تا ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش فروش تیرآهن نیز نرخ اعلامی از طرف ذوب آهن اصفهان با افزایش ۵۰ الی ۳۵۰ تومان بین نرخ‌های ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۲۷ هزار تومان معامله شد اما در نرخ‌های اعلامی از طرف انبار در اکثر سایزها بدون تغییر ماند.

در بخش محصولات تخت فولادی نیز نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) با ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومان افزایش به قیمت ببین ۳۵ هزار تومان تا ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

مرخ اعلامی در بخش انواع قوطی پروفیل و پروفیل با ثبات قیمت خود با نرخ‌های ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی با نوسان همراه بود و نرخ مشخصی اعلام نشد اما شمش فولادی با ۱۰۰ تومان افزایش به قیمت‌های ۱۹ هزار و ۱۵۰ تومان تا ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =