کد خبر 8440
۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

تنها عرضه‌های اعتباری ورق گالوانیزه، خریدار داشت/ تداوم ضعف تقاضا برای ورق‌ها

تنها عرضه‌های اعتباری ورق گالوانیزه، خریدار داشت/ تداوم ضعف تقاضا برای ورق‌ها

در جریان معاملات امروز محصولات ورق فولادی با حذف ۱۳ هزار و ۵۵۰ تن که بیشتر مربوط به ورق گالولانیزه G بود حجمی به مقدار ۱۹ هزار و ۴۵۰ تن با میزان تقاضای نه چندان بالای ۱۸ هزار و ۵۰ تنی بر روی تابلوی معاملات در تالار صنعتی معامله شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در جریان معاملات امروز محصولات فولادی عرضه شده در بورس کالا از مجموع ۳۳ هزار تن انواع ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه G، ورق سرد B و ورق قلع اندود عرضه شده با حذف ۱۳ هزار و ۵۵۰ تن که بیشتر مربوط به ورق گالولانیزه G بود حجمی به مقدار ۱۹ هزار و ۴۵۰ تن با میزان تقاضای نه چندان بالای ۱۸ هزار و ۵۰ تنی بر روی تابلوی معاملات در تالار صنعتی معامله شد. 

طبق بررسی آهن‌نیوز در جریان این معامله ۲ هزار تن ورق قلع اندود عرضه شده توسط صنایع فولاد توان آور آسیا یا مسطان تقاضای پایین به مقدار ۸۰۰ تن به طور کامل فروش رفت. این محصول به صورت نقدی برای تاریخ تحویل هفتم اسفند با نرخ پایه ۵۹ هزار تومان عرضه شده بود. گفتنی است عرضه ورق قلع اندود در تالار صنعتی هفته گذشته به حجم ۵۰۰ تن با نرخ پایه ۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شده بود اما به علت نبود متقاضی خرید از تابلو معاملات حذف شد. طی دو هفته گذشته نرخ این محصول ۱۴ هزار تومان افزایش داشته و در همین نرخ ۵۹ هزار تومان به فروش رفت.

 ورق سرد B نیز در معاملات امروز که توسط فولاد غرب آسیا به صورت نقدی با افزایش سه برابری حجم و کاهش ۰/۲ درصدی نرخ پایه نسبت به هفته قبل عرضه شده بود با میزان تقاضای برابر با حجم معامله شده به فروش رفت. 

ورق دیگر معامله شده امروز ورق گالوانیزه G به میزان ۱۹ هزار و ۴۵۰ تن است که با نرخ پایه بین ۴۰ هزار و ۹۲۱ تومانی با میزان تقاضای ۱۰ هزار و ۹۵۰ تنی به فروش رفت. در عرضه این محصولات نیز مواردی به فروش رفتند که به صورت تسویه ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری تعیین شدخ بودند.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات امروز را به همراه نوسان میزان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

تنها عرضه‌های اعتباری ورق گالوانیزه، خریدار داشت/ تداوم ضعف تقاضا برای ورق‌ها

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =