کد خبر 845
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

مدیرعامل شرکت شستا در بازدید از ذوب‌آهن اصفهان:

توسعه کشور در گرو رشد صنایع فولادی است

توسعه کشور در گرو رشد صنایع فولادی است

مدیرعامل شستا توسعه کشور را در گرو رشد صنایع فولادی دانست.

به گزارش آهن‌نیوز، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شستا در بازدید از کارخانه ذوب‌آهن اصفهان توسعه کشور را در گرو رشد صنعت از جمله صنایع فولادی دانست و گفت: توسعه فعالیت ذوب‌آهن موجب پیشرفت سایر بخش‌ها از جمله معادن کشور به‌ویژه معادن زغال‌سنگ است.

وی افزود: ذوب‌آهن اصفهان از استوانه‌های صنعت کشور است و اکنون با نیم قرن تجربه و با پشتوانه مهارت و دانش کارکنان خود باید با رویکرد دانش بنیان به سمت توسعه‌های اساسی برود.

بازیان با اشاره به تلاش ذوب‌آهن برای تولید محصولات خاص و با ارزش افزده بالا ادامه داد: ریل تولیدی ذوب‌آهن محصولی راهبردی است و همچنین محصولات ساختمانی جدید این شرکت می‌تواند، سرعت ساخت و ایمنی ساختمان را افزایش دهد و در کاهش قیمت تمام شده آن نیز موثر است.

مدیرعامل هلدینگ شستا تأکید کرد: هلدینگ شستا رویکرد هم‌افزایی را نه تنها در شرکت‌های تابعه خود بلکه در سراسر کشور پیگیری می‌کند و با این رویکرد از ذوب‌آهن برای توسعه و بالندگی بیشتر حمایت می‌کند.

امیر حسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین نیز در این بازدید با اشاره به طرح بازسازی باتری شماره ۲ این شرکت گفت: در راستای هم‌افزایی، درصدد هستیم زغال‌سنگ مورد نیاز این مجتمع عظیم صنعتی تامین شود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: این مجتمع برای نخستین‌بار در تاریخ بهره‌برداری از برنامه تولید خود پیش است و امیدواریم با این روند برنامه تولید امسال محقق شود.

ایرج رخصتی با اشاره به اینکه ذوب‌آهن در سال گذشته، رکورد جدیدی در تولید سالانه خود ثبت کرد، افزود: تولید محصولات خاص و با ارزش افزوده بالا، اولویت اصلی ذوب آهن اصفهان است و در این زمینه هم در شش ماه گذشته ۱۲ محصول جدید را تولید کرده است

مدیرعامل شرکت شستا و صدر تامین با بازدید از خطوط تولید شرکت فرآورده‌های نسوز ایران برای اجرای طرح‌های توسعه این شرکت و تامین نیازهای بازار داخل برنامه ریزی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =