کد خبر 8464
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

قیمت ورق آجدار در بازار آهن شادآباد

قیمت ورق آجدار در بازار آهن شادآباد

ورق آجدار را می توان به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات موجود در بازار آهن دانست. از آنجایی که این ورق در ضخامت و ابعاد مختلف تولید می شود در پروژه های مختلف صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. در بازارهای آهن موجود در ایران، شادآباد به عنوان یکی از اصلی ترین مراجع تهیه، خرید و فروش انواع ورق آجدار است.

به گزارش آهن نیوز؛ علاوه بر ورق آجدار مشتریان می توانند کلیه محصولات فولادی را در ضخامت و ابعاد مختلف تهیه نمایند. ورق آجدار شاد آباد در کیفیت و ضخامت های مختلف در دسترس مشتریان قرار می گیرد. شما می توانید جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت ورق آجدار شادآباد  با آهن ملت به شماره ۰۲۱۶۷۱۰۳ در تماس باشید.

ثبت سفارش ورق آجدار شادآباد

مجموعه توان کاوش شکیبا با نام تجاری آهن ملت به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز قیمت دهی، توزیع و پخش ورق آجدار شاد آباد می باشد. شما کاربران گرامی می توانید ورق آجدار را در انواع ضخامت و ابعاد به صورت های مختلف پرسی، فابریک، برش خورده و رولی تهیه نمایید. لازم به ذکر است که تفاوت ورق آجدار فابریک و پرسی در یک مقاله دیگر به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفته است.

نحوه خرید ورق آجدار از بازار شادآباد

مانند خرید دیگر محصولات فولادی مشتریان می توانند به دو صورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین) اقدام به خرید ورق اجدار نمایند. در وبسایت‌های فعال در این زمینه قیمت های مختلف ورق آجدا به صورت روزانه به روز رسانی می گردد. چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم به صفحه ورق آجدار مراجعه نموده و از آخرین موجودی و قیمت روز این محصول مطلع گردید.

خرید محصولات فولادی به صورت آنلاین

روش آنلاین

یکی از مدرن ترین و ساده ترین روش های خرید ورق آجدا، روش آنلاین است. شما با امکان برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی محصول مورد نظر خود را درخواست نموده و پس از مدت کوتاهی پیش فاکتور برایتان ارسال می شود.

روش حضوری:

شما همچنین می توانید به صورت حضوری به مراکز پخش و فروش انواع ورق آجدار و محصولات فولادی واقع در شادآباد مراجعه نموده و از آخرین قیمت و انواع قیمت محصولات فولادی مطلع شوید. لازم به ذکر است این روش در مقایسه با روش آنلاین بسیار وقت گیر است و درصد بالایی از مشتریان مایل به خرید غیر حضوری این محصول هستند.

خرید حضوری یا غیر حضوری ورق آجدار شادآباد؟

همانطور که در بخش قبل ذکر گردید، در روش غیر حضوری مشتری می تواند به طیف گسترده ای از قیمت و انواع ورق آجدار در مدت بسیار کوتاه‌تری دسترسی داشته باشد. با این کار در وقت و هزینه صرفه جویی شده چرا که کارشناسان فروش به صوزت تلفنی و آنلاین پاسخگوی هر گونه از سوالات مشتریان خواهند بود. از سوی دیگر پس از اتمام خرید در صورت هرگونه مشکلی می توانند با کارشناس فروش به طور مستقیم تماس برقرار نموده و پاسخ سوالات خود را رفع نمایند.

لازم است بدانید که از مراکز معتبر و دارای مجوز، تجربه خریدی امن تر را برای شما مشتریان گرامی فراهم می کنند. مجموعه توان کاوش شکیبا به عنوان مرکز دارای مجوزهای قانونی آماده ارائه فاکتور رسمی به مشتریان گرامی است. شما همچنین می توانید به صورت آنلاین و یا ثبت سفارش تلفنی، اقدام به خرید نمایید. هم اکنون شرکت های بزرگ تولیدکننده قطعات خودرو و مراکز ساختمانی جهت تامین محصولات فولادی خود، با مجموعه توان کاوش شکیبا همکاری می کنند.
در ادامه به بررسی نحوه قیمت گذاری محصولات فولادی در بازار آهن شادآباد می پردازیم، پس مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

قیمت انواع ورق آجدار در شاد آباد بر اساس چه فاکتورهایی به مشتری اعلام می شود؟

کارخانه های تولید کننده فولادی

یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت ورق آجدار شادآباد، نوع کارخانه تولیدکننده است. روش تولید، نوع متریال استفاده شده، هزینه تمام شده کارگر و … همگی در کاهش و افزایش قیمت تولیدات اثرگذار است.

ضخامت محصول

ضخامت محصول تا حد زیادی در تعیین قیمت آن نقش دارد. ضخامت مشخص کننده وزن محصول و به تبع آن قیمت نهایی محصول است. بنابراین، ضخامت محصول نقش مهمی را در تعیین قیمت این محصول ایفا می کند. با افزایش ضخامت قیمت این محصول افزایش می یابد.

ابعاد

با افزایش طول و عرض، قیمت ورق آجدار افزایش پیدا می کند. از سوی دیگر، کوچک بودن ابعاد می تواند باعث کم شدن وزن کلی محصول شود و قیمت نهایی را کاهش دهد.

طرح روی محصول

ورق آجدار ممکن است طرح کاملا ساده ای داشته باشد و یا روی آن از طرح های مختلف بادامی و… استفاده شده باشد که این موضوع می‌تواند باعث کاهش یا افزایش قیمت ورق آجدار در بازار شود.

میزان محصول درخواستی

خرید ورق آجدار به صورت عمده در مقایسه با خرده فروشی برای مشتریان به صرفه تر است. علاوه بر قیمت کلی، فروشندگان ورق آجدار شادآباد نیز در هنگام خرید عمده برای مشتریان تخفیفاتی را در نظر می گیرند.

کیفیت و نوع آلیاژ مورد استفاده

یکی از مهمترین عامل ها در تعیین قیمت این محصول، آلیاژ مورد استفاده در ساخت این محصول است. ویژگی هایی از قبیل انعطاف پذیری، قابلیت جوشکاری و مقاومت در برابر خردگی و زنگ زدگی باعث افزایش قیمت این محصول می گردد. آلیاژهای به کاررفته نیز به دلیل تغییر قیمت جهانی فلز دچار تغییر می شود.

انتهای پیام/

کد خبر 8464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =