کد خبر 8465
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

پرسپولیس، ستاره سپاهان را تنبیه کرد

پرسپولیس، ستاره سپاهان را تنبیه کرد

ستاره مصدوم سپاهان به دلیل رفتار توهین‌آمیز در دیدار مقابل پرسپولیس با محرومیت و جریمه مالی مواجه شد.

به گزارش آهن نیوز؛ سپاهان و پرسپولیس قبل از فیفادی در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر طلایی پوشان به پایان رسید، اما امید نورافکن که نظاره‌گر این مسابقه بود، رفتاری از خود به نمایش گذاشت که شکایت طرف مقابل را به همراه داشت.

امید نورافکن که بخاطر مصدومیت نتوانسته از ابتدای فصل برای سپاهان به میدان برود و دیدار برابر پرسپولیس را هم از جایگاه ویژه نظاره می‌کرد، لحظاتی پس از حضور در کنار زمین در واکنش به شعار تماشاگران حریف حرکتی انجام داد که حالا منجر به محرومیت او شده است.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون شکایت پرسپولیس علیه نورافکن آمده است:

در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران از امید نور افکن، بازیکن سپاهان اصفهان مبنی بر رفتار توهین آمیز شخص مذکور نسبت به تماشاگران منتسب به تیم قبل از مسابقه دو تیم در ورزشگاه نقش جهان، با توجه به محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی تصاویر و اظهارات و دفاعیات نامبرده، تخلف انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص و با در نظر گرفتن ندامت و عذرخواهی صورت گرفته از سوی نامبرده، وی به یک جلسه محرومیت و یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ضمنا باتوجه به صدور حکم محکومیت تعلیقی برای ایشان، این کمیته وفق بند ۵ ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی به یک جلسه محرومیت تعلیقی مذکور قابل اجرا می‌باشد.

این رای در محرومیت قابل اجرا و قطعی بوده و در بخش جریمه نقدی غیر قابل اجرا و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

انتهای پیام/

کد خبر 8465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =