کد خبر 8472
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن دیروز، اکثر مبادی فروش آهن، ثبات قیمتی و در برخی از مبادی نشانه‌هایی از افزایش قیمت مشاهده شد اما در مجموع نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومان در نوسان بود و در نهایت تا ساعت ۱۶ به حدود ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد. در بازار آهن نیز در اکثر مبادی فروش آهن، ثبات قیمت و در برخی از مبادی نشانه‌هایی از افزایش قیمت مشاهده شد اما در مجموع نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

بدین ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد روند ثابتی داشت اما نرخ اعلامی ذوب اهن با ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان افزایش، بین قیمت‌های ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان در کارخانه هم بدون تغییر قیمت خاصی با نرخ بین ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان خرید و فروش شد.

در بخش مقاطع تخت فولادی اما جو غالب ثبات قیمت بود طوری که نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) در اکثر سایزها بدون تغییر اعلام شد و در برخی سایزها ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان افزایش یافت و در نهایت بین ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۳۷ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت. نرخ انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی ) و ورق سیاه اکسین و کاویان هم در مجموع بدون تغییر اعلام شد.

در این میان نرخ انواع قوطی پروفیل با افزایش بین ۴۰۰ الی ۶۰۰ تومانی و پروفیل زد نیز با رشد ۱۰۰۰ تومانی بین ۳۶ هزار تومان تا ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

اما بر خلاف کلیت بازار در بخش مواد اولیه روند کاهشی بود طوری که نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی ۵۰ الی ۱۰۰ تومان و شمش فولادی ۱۵۰ تومان کاهش یافت و نرخ معاملاتی شمش بین ۱۹ هزار تومان تا ۱۹ هزر و ۵۵۰ تومان بود.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =