کد خبر 8476
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

نرخ روز تیرآهن در بازار آزاد

نرخ روز تیرآهن در بازار آزاد

نرخ روز تیرآهن امروز در بازار آزاد در اکثر مبادی فروش بدون تغییر قیمت خاصی نسبت به دیروز از طرف مبادی فروش اعلام شد البته در برخی وزن‌ها با افزایش جزئی همراه بود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ روز تیرآهن امروز در بازار آزاد در اکثر مبادی فروش بدون تغییر قیمت خاصی نسبت به دیروز از طرف مبادی فروش اعلام شد البته در برخی وزن‌ها با افزایش جزئی همراه بود. 

امروز همچنین تیرآهن عرضه شده در بورس کالای با ۵ هزار و ۲۸۴ تن کاهش نسبت به هفته قبل به مقدار ۱۶ هزار و ۸۳۹ تن عرضه شده است که نرخ پایه آن با کاهش ۰/۹ درصد به مبلغ ۲۱ هزار و ۲۳۵ تومان معامله خواهد شد. کمترین قیمت عرضه شده این محصول ۲۰ هزار و ۴۷۳ تومان و بیشترین قیمت ۲۱ هزار ۹۷۶ تومان است. نوع تسویه اکثر شرکت‌های عرضه‌کننده نقدی بوده اما ذوب آهن اصفهان تسویه به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری دارد.

در معاملات دیروز نیز این محصول در بازار آزاد در کارخانه‌های کوثر اهواز، ماهان و کرمانشاه با ثبات قیمت همراه بود اما کارخانه‌ ذوب آهن اصفهان در برخی سایزها افزایش قیمت ۱۰ الی ۵۰ هزارتومانی را اعمال کرد و کارخانه‌های فولاد یزد و فایکو محصولات خود را با کاهش قیمت ۱۰ الی ۳۰ هزار تومانی اعلام کردند.

جدول زیر نرخ اعلامی برخی کارخانه‌های تولیدکننده انواع تیرآهن شاخه‌ای را در بازار آزاد تا به این لحظه نشان می‌دهد:

نرخ روز تیرآهن در بازار آزاد

انتهای خبر/ف

کد خبر 8476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =