کد خبر 8496
۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

عملیات اجرایی خط انتقال گاز به واحد آهن و فولاد الماس آرتاویل آغاز شد

عملیات اجرایی خط انتقال گاز به واحد آهن و فولاد الماس آرتاویل آغاز شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال هشت اینچ گاز به واحد در حال اجرای آهن و فولاد الماس آرتاویل خبر داد و گفت: برای تأمین نیازمندی واحدهای تولیدی بزرگ و گلخانه‌ها به گاز، پروژه خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل در حال اجرا است.

به گزارش آهن نیوز؛ سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست هماهنگی احداث خط انتقال هشت اینچ گاز به واحد آهن و فولاد الماس آرتاویل، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این خط انتقال، اظهار کرد: اجرای واحدهای اثربخش در استان اردبیل موجب کاهش بیکاری و ارتقای وضعیت اقتصادی می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت تأمین خوراک این صنعت، گاز است، افزود: با اجرای خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل، نیازمندی واحدهای تولیدی بزرگ و گلخانه‌های در حال اجرا به گاز، تأمین می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت گاز استان اردبیل ۱۱میلیون مترمکعب است که با اجرای خط دوم انتقال گاز از مسیر چلوند به اردبیل، این میزان به ۲۵ میلیون مترمکعب می‌رسد.

میرجعفریان با بیان اینکه در خصوص تأمین زمین و زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان اردبیل مشکلی نداریم، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها، اقدامات مربوط به سرمایه‌گذاری نیز در اسرع وقت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 8496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =