کد خبر 853
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

اطلاعیه فولاد مبارکه به سازمان بورس و اوراق بهادار

اطلاعیه فولاد مبارکه به سازمان بورس و اوراق بهادار

اظهارنظر قطعی در مورد ادعاهای مطروحه در گزارش تحقیق و تفحص مجلس باید بعد از رسیدگی قضائی صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، در اطلاعیه‌ای از سمت محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در رابطه با شفاف‌سازی فولاد مبارکه در خصوص گزارش تحقیق و تفحص مجلس بیان شده؛ اظهارنظر قطعی در مورد ادعاهای مطروحه باید بعد از رسیدگی قضائی صورت گیرد.

در اطلاعیه شفاف‌سازی فولاد مبارکه آمده است:

«پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قرائت گزارش تحقیق و تفحص در صحن علنی مجلس به استحضار می‌رساند اظهارنظر قطعی در خصوص کلیه ادعاهای مطروحه در گزارش مذکور منوط به رسیدگی و صدور رای قطعی از مرجع قضائی است.

لازم به ذکر است عملکرد شرکت فولاد مبارکه طبق صورت‌های مالی سالیانه توسط حسابرس و بازرس قانونی شرکت و مطابق با قوانین جاری کشور و آئین‌نامه‌های مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار مورد رسیدگی و حسابرسی قرار گرفته و در مجامع عمومی شرکت به تصویب سهامداران رسیده است و موارد مطروحه تغییری در عملکرد تولید و سودآوری شرکت ایجاد نخواهد کرد.

بدیهی است رکوردهای اخیر تولید در فولاد مبارکه و روند پرشتاب توسعه در این شرکت به عنوان سنگر اقتصادی- صنعتی جمهوری اسلامی ایران، ثمره تلاش هزاران نفر از پرسنل و مدیران زحمتکش این مجموعه است که این روند بدون وقفه در جریان است و تداوم خواهد یافت».

اطلاعیه فولاد مبارکه به سازمان بورس و اوراق بهادار

کد خبر 853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =