کد خبر 8536
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

«همایش ادبی حدید» با حضور جمعی از شاعران و اساتید در فولاد مبارکه برگزار شد

«همایش ادبی حدید» با حضور جمعی از شاعران و اساتید در فولاد مبارکه برگزار شد

جمعه دهم آذرماه بالغ بر ۱۲۰ نفر از اساتید، فرهیختگان و جوانان حوزه شعر و ادب به فولاد مبارکه رفته، از خطوط تولید این شرکت بازدید و در همایش ادبی حدید شرکت کردند.

به گزارش آهن نیوز؛ محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: حماسه تولید و دستاوردهای ارزشمندی که امروز بیش از هر زمان دیگر در گروه فولاد مبارکه توسط متخصصان و کارکنان دلسوز این مرز و بوم در حال رخ دادن است و به طور کلی این جهاد تولید و اقتصادی همیشه نیاز به بازنمایی و تبیین داشته و امروز در شرایط تحریم و فشار حداکثری بر معیشت، اقتصاد و روحیه مردم این نیاز بیش از پیش احساس می‌شد از این رو از حدود دو سال قبل و با تاکیدی که مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین داشته و دارند، این حرکت را به طور جدی در دستور خود قرار داده‌ایم.

او افزود: در این راستا سعی کردیم از همه‌ ظرفیت‌های کشور به ویژه نخبگان و همه کسانی که در جامعه به نحوی تریبون در دست دارند و یا صاحب قلم و اندیشه‌اند استفاده کنیم.

براتی تصریح کرد: با هماهنگی مسئولان حوزه هنری، میزبان جمعی از اساتید و شعرای بزرگ و با سابقه، جوان و فرهیخته کشور بودیم که خوشبختانه همچنان‌ که در جریان برگزاری این رویداد مشاهده کردیم اشعار زیبایی نیز در وصف تولید و جهاد اقتصادی و همت والای کارگران این واحد صنعتی کشور سروده شد. 

ناصر فیض هم در این دیدار گفت: به اعتقاد من در شرایط کنونی بازدید از دستاوردهای نظام در حوزه صنعت و به ویژه بازدید از فولاد مبارکه بسیار تاثیر گذارتر از مناطق جنگی می تواند باشد.

وی تاکید کرد: قطعا کسی که فولاد مبارکه را حتی برای یک بار بازدید کند دیگر نگاه متفاوت‌تری نسبت به قبل از بازدید نسبت به این مجموعه بزرگ صنعتی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 8536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =