کد خبر 854
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

سپاهان مدعی اصلی قهرمانی

سپاهان مدعی اصلی قهرمانی

تنها دو هفته از مسابقات لیگ‌برتر گذشته است، شاید قضاوت در مورد تیم‌ها زود باشد اما سپاهان ظاهراً این فصل عزمی بلند برای قهرمانی در لیگ‌برتر دارد.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، سپاهان با دو برد متوالی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی مطرح کرده است.

سپاهانی‌ها که از همان پیش‌فصل با خرید سرمربی نامدار خود و همچنین جذبِ بازیکنان خارجی و داخلی  مطرح و اردوهای مناسب نشان دادند که برای این فصل نقشه‌های بسیاری در سر می‌پرورانند.

بازی ابتدایی فصل جدید و در حقیقت افتتاحیه آن با برد دو بر صفر سپاهانی‌ها در مقابل استقلال مدافع عنوان قهرمانی همراه شد، مسابقه‌ای که در آن سپاهان با فلسفه و انتخاب استراتژی درست در میدان حاضر شد و توانست استقلال را در آزادی زمین گیر کند. نکته‌ای که در بازی اول مشهود بود تفاوت نگرش سپاهان در دو نیمه متفاوت بود که باعث شد استقلالِ ساپینتو زمین‌گیر شود.

بازی دوم هم سپاهانی‌ها در حالی نساجی را شکست دادند که در زمین خودی در دقایق  ابتدایی با یک گل از نساجی عقب افتادند و بعد از آن با دو گل کامبک زدند و این تیم را شکست دادند. تغییرات سیستمی  سپاهان در نیمه‌های مختلف و بازی‌های متفاوت نشان از تنوع بالای این تیم در فاز تهاجمی و انتقال دارد، سپاهانی‌ها علاوه بر تمامی دارایی و پتانسیل فنی گزینه‌های مناسب و خوبی هم  برای باز بودن دست کادرفنی در تغییرات احتمالی در داخل زمین، روی نیمکت خود دارند. 

صرف‌نظر از همه این موارد باید توجه به شخصیت ذاتی سپاهان داشت که این تیم حالا در قامت یک مدعی قهرمانی سنتی هر فصل به رقابت می‌پردازد، آرامش درونی این تیم، نحوه قرارداد بستن‌ها، متحد بودن، انگیزه بالا و بخصوص کادرفنی که قد آنها بالاتر و بزرگتر از بازیکنان است هم جزو معیارهای موفقیت این تیم است .

تمام این تفاصیل در کنار بازی جذاب و فنی این تیم باعث می‌شود سپاهان را مدعی اصلی قهرمانی این فصل لیگ‌برتر از همین ابتدا بدانیم.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =