کد خبر 8546
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن دیروز بر خلاف ثبات نسبی نرخ دلار، مجموع نرخ‌های اعلامی برای انواع مقاطع افزایشی بود، طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی با کمی افزایش اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار دیروز در بازار تهران تغییر چندانی نداشت و با نرخ ۵۰ هزار و ۳۳۱ تومان معامله شد. اما در بازار آهن بر خلاف ثبات نسبی نرخ دلار، مجموع نرخ‌های اعلامی برای انواع مقاطع افزایشی بود، طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی با کمی افزایش اعلام شد.

بدین ترتیب نرخ اعلامی در بخش محصولات ذوبی، برای میلگرد از طرف اکثر کارخانه‌های میلگرد بدون تغییر بوده اما ذوب آهن اصفهان در کارخانه و انبار نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه ۱۵۰ الی ۳۵۰ تومان افزایش داشت و بین ۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

نرخ روز تیرآهن نیز دیروز افزایشی شد طوری که ذوب آهن اصفهان در کارخانه نرخ خود را با ۱۵۰ الی ۴۵۰ تومان افزایش اعلام کرد و بین ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رساند.

در بخش مقاطع تخت فولادی اما نرخ‌های اعلامی در اکثر سایزها ثابت بود بدین ترتیب که نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین، کاویان، آجدار فابریک و آجدار پرسی) و انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) تغییر قیمتی نداشت اما با افزایش ۵۰۰ تومانی برخی سایزهای ورق سیاه فولاد مبارکه و فولاد سبا، قیمت‌های آن بین ۳۴ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۳۷ هزار و ۶۰۰ تومان متغیر بود.

در بخش فروش انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد هم غالب بازار ثابت بود اما نرخ پروفیل زد در برخی سایزها با ۵۰۰ تومان افزایش همراه بود و نرخ اعلامی برای ان بین ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۳۷ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شد.

در نهایت در بخش مواد اولیه هم بازار افزایشی شد و نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی با ۳۵۰ الی ۸۰۰ تومان و شمش فولادی نسبت با ۲۵۰ تومان افزایش همراه بوده و شمش در قیمت‌های بین ۱۹ هزار و ۲۵۰ تومان تا ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رفت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =