کد خبر 8561
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

رشد ۳۴ درصدی صادرات تیرآهن در ۸ ماه

رشد ۳۴ درصدی صادرات تیرآهن در ۸ ماه

بررسی آمار صادرات فولاد میانی و محصولات فولاد میانی نشان می‌دهد در ۸ ماه از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، محصولاتی مانند تیرآهن، آهن اسفنجی و گندله سنگ‌آهن، رشد صادرات داشته‌اند.

به گزارش آهن نیوز؛ بررسی آمار مربوط به صادرات فولاد در ۸ ماهه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، صادرات تیرآهن نسبت به سال گذشته رشد داشته است و از ۹۱ هزارتن در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۲ هزارتن در سال جاری رسیده است.

اما صادرات میلگرد در ۸ ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد کاهش یافته است، صادرات نبشی، ناودانی و سایر مقاطع هم افزایش ۲۶.۸ درصدی یافته است.

بر اساس آمار اعلامی از سوی انجمن تولید کنندگان فولاد ایران، صادرات کل مقاطع فولادی شامل ورق گرم، ورق سرد و ورق پوشش‌دار در ۸ ماه ابتدای امسال نسبت به ۸ ماه سال گذشته ۱۱.۳ درصد رشد داشته است و در واقع از ۲۶۵ هزارتن در ۸ ماه ابتدای سال گذشته به ۲۹۵ هزارتن در ۸ ماهه ابتدای سال جاری رسیده است.

صادرات آهن اسفنجی، گندله سنگ آهن و کنستانتره سنگ آهن نیز در ۸ ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۰۱.۷ درصد، ۱۱۵ درصد و ۷۶۰.۹ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر 8561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =