کد خبر 8605
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

تداوم استقبال ضعیف از ورق‌های فولادی در رینگ صنعتی

تداوم استقبال ضعیف از ورق‌های فولادی در رینگ صنعتی

در جریان معاملات امروز محصولات عرضه شده در بورس کالا، با حذف ۵۶/۴ درصد محصولات، حجمی به مقدار ۱۴ هزار و ۸۰۰ تن با میزان تقاضای ۹ هزار تن به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در جریان معاملات امروز محصولات عرضه شده در بورس کالا، از مجموع ۳۴ هزار تن انواع ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه G، ورق سرد B و ورق قلع اندود بر روی تابلوی معاملات در تالار صنعتی با حذف ۵۶/۴ درصد محصولات، حجمی به مقدار ۱۴ هزار و ۸۰۰ تن با میزان تقاضای ۹ هزار تن به فروش رفت.

طبق این اطلاعیه ۸۰۰ هزار تن ورق قلع اندود توسط صنایع فولاد توان آور آسیا به صورت نقدی برای تاریخ تحویل ۱۴ اسفند با نرخ پایه ۵۹ هزار تومان به طور کامل با میزان تقاضای نه چندان بالا به مقدار ۷۵۰ تن معامله شد.

 ورق سرد B نیز در عرضه‌های امروز که توسط فولاد غرب آسیا و صنایع هفت الماس به صورت نقدی ارائه شده بود با میزان تقاضای ۳ هزار و ۷۵۰ تنی بدون رقابتی خاصی به فروش رفت. 

ورق دیگر عرضه شده امروز ورق گالوانیزه G بود که پس از حذف ۶۳/۹ درصدی آن از تابلوی معاملات بورس کالا، حجمی بهمقدار ۸ هزار تن با میزان تقاضای نه چندان بالای ۴ هزار و ۵۰۰ تنی به فروش رفت. دامنه نرخ معاملاتی این محصول بین ۴۰ هزار و ۴۱۳ تومان تا ۴۱ هزار و ۴۵۹ تومان ثبت شد.

تصویر زیر جزئیات معاملات محصولات امروز را به همراه نوسان میزان عرضه و قیمت نسبت اطلاعیه عرضهنشان می‌دهد:

تداوم استقبال ضعیف از ورق‌های فولادی در رینگ صنعتی

انتهای خبر/ف

کد خبر 8605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =