کد خبر 8611
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

آلودگی هوا فعالیت ۶ معدن شن و ماسه و تولید آسفالت در رباط کریم را تعطیل کرد

آلودگی هوا فعالیت ۶ معدن شن و ماسه و تولید آسفالت در رباط کریم را تعطیل کرد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رباط کریم از تشدید گشت و پایش محیط زیستی و جلوگیری از فعالیت معادن شن و ماسه و تولید آسفالت شهرستان در پی اجرای مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان تهران خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ علیرضا فاضلی در تشریح این خبر با اشاره به اینکه در شهرستان رباط کریم تعداد ۶ معدن با فعالیت تولید شن و ماسه و منگنز و همچنین یک کارخانه تولید آسفالت فعالیت می کنند، گفت: بر همین اساس و در راستای اجرای مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهرن، از فعالیت تمامی معادن شن و ماسه و کارخانه آسفالت این شهرستان جلوگیری شد و به صورت کتبی واحد های مذکور متعهد به اجرای مصوبات کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان تهران و توقف فعالیت تا پایان شرایط اضطرار شدند.

وی با بیان اینکه پایش صنایع و معادن در دستور کار این اداره قرار دارد، اظهار داشت: تاکنون به صورت مجدانه با پسماند سوزی های سطح شهرستان برخورد و با صدور اخطاریه از این اقدامات ناآگاهانه جلوگیری شده و خاطیان در صورت تکرار به مراجع قضایی معرفی می شوند.

فاضلی یادآور شد: بدیهی است از فعالیت واحدهای متخلفی که به مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران بی توجهی کنند جلوگیری بعمل خواهد آمد و مطابق قوانین و مقررات با واحدهای مذکور برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 8611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =