کد خبر 8638
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

نرخ روز نبشی و ناودانی در بازار آزاد

نرخ روز نبشی و ناودانی در بازار آزاد

نرخ اعلامی نبشی و ناودانی امروز از اکثر مبادی فروش در بازار آزاد با ثبات قیمتی همراه بود و نوسان موجود در کلیت بازار در این مقاطع دیده نشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ اعلامی نبشی و ناودانی امروز از اکثر مبادی فروش در بازار آزاد با ثبات قیمتی همراه بود و نوسان موجود در کلیت بازار در این مقاطع دیده نشد. 

امروز همچنین عرضه این دو محصول در بورس کالا انجام شد بدین ترتیب که ناودانی با ۴ هزار و ۱۱۲ تن حجم عرضه شده، ۱/۴ درصد کاهش نرخ پایه داشته و به مبلغ ۲۰ هزار و ۷۶۹ تومان درحالی در تابلوی معاملات قرار گرفت که کاهش حجم ۵۳/۷ درصدی نسبت به عرضه قبل دارد. نوع تسویه این محصول در عرضه‌های امروز، فقط یک شرکت به صورت نقدی و مابقی به صورت اعتباری است.

حجم نبشی نیز در عرضه‌های امروز با ۹۱/۲ درصد افزایش نسبت به عرضه قبل، به مقدار ۴ هزار و ۱۱۲ تن و بدون تغییر نرخ پایه به قیمت ۱۹ هزار و ۹۱۸ تومان معامله شد.

در معاملات دیروز این دو محصول در بازار آزاد، نبشی و ناودانی در اکثر کارخانه‌ها با ثبات قیمت اعلام شد. اما کارخانه‌های آریان فولاد و شکفته در برخی ضخامت‌ها در انتهای روز افزایش جزئی قیمت ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومانی را اعمال کردند.

جدول زیر نرخ اعلامی این دو محصول از طرف برخی کارخانه‌های مطرح تولیدکننده را نشان می‌دهد:

نرخ روز نبشی و ناودانی در بازار آزاد

انتهای خبر/ف

کد خبر 8638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =