کد خبر 8679
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

تجمع و سر دادن شعار هواداران سپاهان در مقابل محل اقامت بازیکنان مس رفسنجان

تجمع و سر دادن شعار هواداران سپاهان در مقابل محل اقامت بازیکنان مس رفسنجان

اعضای تیم مس رفسنجان در زمان خروج از هتل محل اقامت‌شان در اصفهان، با تجمع تعدادی از هواداران سپاهان در مقابل اتوبوس خود مواجه شدند و شعارهایی نیز سر دادند که همین مسئله موجب ایجاد ترافیک در زمان حرکت آنها به سمت ورزشگاه نقش جهان شد.

به گزارش آهن نیوز؛ در شرایطی که تیم‌ها باید حداقل یک ساعت و نیم قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه محل بازی حضور پیدا کنند، اما مس رفسنجان نتوانست در زمان مدنظرش به ورزشگاه نقش جهان اصفهان برسد و با مشکل مواجه شد.

اعضای تیم مس رفسنجان در زمان خروج از هتل محل اقامت‌شان در اصفهان، با تجمع تعدادی از هواداران سپاهان در مقابل اتوبوس خود مواجه شدند و شعارهایی نیز سر دادند که همین مسئله موجب ایجاد ترافیک در زمان حرکت آنها به سمت ورزشگاه نقش جهان شد.

در حالی که نیروی انتظامی نیز در هتل محل اقامت مس رفسنجان وجود نداشت، نارنجی پوشان در شرایط عجیبی که همزمان با تعطیلی یک مدرسه، نوجوانان نیز در مقابل هتل محل اقامت‌شان شعار می‌دادند، با تاخیر زیاد به سمت استادیوم رفتند.

بازی تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد ولی تا این لحظه (۱۳:۵۰) نارنجی پوشان به استادیوم نقش جهان نرسیده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 8679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =