کد خبر 8683
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت روز تیرآهن در بازار آزاد

قیمت روز تیرآهن در بازار آزاد

امروز در بازار آزاد نرخ اعلام برای تیرآهن تا اواسط روز با نوسانات زیادی همراه بود و اکثر کارخانه‌ها نرخ رسمی خود را اعلام نکردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز در بازار آزاد نرخ اعلام برای تیرآهن تا اواسط روز با نوسانات زیادی همراه بود و اکثر کارخانه‌ها نرخ رسمی خود را اعلام نکردند. تیرآهن ذوب آهن اصفهان نیز علاوه بر بخش شاخه‌ای در بخش کیلویی نیز ۸۰۰ الی ۱۳۰۰ تومان افزایش به ازای هرکیلو را اعلام کرد. 

امروز این معاملات این محصول در بورس کالا نیز انجام شد و با میانگین قیمت ۲۵ هزار و ۳۱۸ تومان ۱۲ هزار و ۷۳۳ تن تیرآهن فروخته شد. کمترین نرخ معامله شده این محصول ۲۰ هزر و ۸۵۰ تومان برای تیرآهن طول کوتاه ۲۷ و ۲۴ و بیشترین قیمت به مبلغ ۴۴ هزار تومان به ازای هر کیلو برای گرید تیرآهن بال پهن ۲۰ بود که تماما هم توسط ذوب آهن اصفهان به فروش رفت. 

در معاملات بازار آزاد این محصول روز پنجشنبه نیز اکثر کارخانه‌ها با ثبات قیمت همراه بود اما کارخانه ذوب آهن اصفهان در برخی سایزها افزایش قیمت ۲۰ الی ۱۰۰ هزارتومانی را اعمال کرد و کارخانه‌های کوثر اهواز و ظفر بناب محصولات خود را با کاهش قیمت ۱۰ هزارتومانی اعلام کردند.

جدول زیر نرخ اعلامی برخی از کارخانه‌های مطرح تولیدکننده را نشان می‌دهد:

قیمت روز تیرآهن در بازار آزاد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =