کد خبر 8689
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

سرمربی سپاهان: یک فصل دیگر قرارداد دارم

سرمربی سپاهان: یک فصل دیگر قرارداد دارم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: امروز مربی سپاهان هستم و یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم و تمرکز من این‌جاست و کسی نمی‌داند تا چه زمانی در سپاهان خواهم بود.

به گزارش آهن نیوز؛ «ژوزه مورایس» شنبه شب در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان اظهار داشت: بنفیکا تیم کودکی من است و ۱۰ سال برای آن کار کردم، اما تا آخر فصل ۲۰۲۵ با سپاهان قرارداد دارم و اکنون نمی‌توانم در این زمینه سخن بگویم.

وی با تبریک موفقیت بازی امروز به بازیکنان و کادر فنی ادامه داد: از کسب چنین نتیجه‌ای، لذت می‌بریم و بازی امروز در نیمه اول بدون گل شد و دفاع قوی از تیم مس رفسنجان شاهد بودیم اما در نیمه دوم از ضربه ایستگاهی رامین رضاییان به گل رسیدیم و بازی ساده‌تر شد و سه گل دیگر زدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: مس رفسنجان تیم قابل احترامی است و از تمرکز و قصد بازیکنان برای این نتیجه تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: حضور در ورزشگاه در بازی روز اول هفته و ساعت ۱۵ بعد از ظهر برای هواداران آسان نبود، اما از آن‌ها ممنون هستم، لیگ آسانی نیست و به حمایت همه هواداران نیاز داریم.

مورایس گفت: از ابتدای فصل گفته‌ام که فقط ۱۱ بازیکن نداریم، ۲۲ بازیکن داریم که روی همه آن‌ها حساب می‌کنیم و باید عملکرد خوب نشان دهند تا در زمان مناسب از آن‌ها استفاده کنیم.

به گفته وی، چهار روز آینده بازی دیگری داریم و باید تمام بازیکنان را در سطح آمادگی بالا نگه داریم و نشان دهیم که بازیکنان خوبی هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: کاوه رضایی مانند سایر بازیکنان است و از لحاظ عملکرد در تمرین مانند بقیه است، بر اساس برنامه از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: بهترین عملکرد امروز، بهترین عملکرد فردا نیست و باید هر روز بهترین خودمان باشیم.

وی یادآور شد: فردا استراحت می‌کنیم و پس فردا تمرین شروع می‌شود، برای بازیکنان این ذهنیت را ایجاد کرده‌ایم که باید بهتر از روز قبل باشند و این‌گونه رشد می‌کنیم.

مورایس بیان کرد: برخلاف تصور مردم، بازیکن حرفه‌ای بودن ساده نیست، تصمیم می‌گیریم به چه بازیکنی بازی دهیم، اما باید به همه احترام بگذاریم و از آن‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بازی امروز بازی خوشامدگویی به آقای نیکفر بود، ادامه داد: بابت کار سخت و تلاش فوق‌العاده زیاد آقای ساکت خیلی ممنونم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم؛ این پیروزی را به ایشان تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر 8689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =