کد خبر 8697
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز، شنبه ۱۸ آذرماه در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز، شنبه ۱۸ آذرماه در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز نیز همچنان موج افزایشی در بازار آهن و فولاد ادامه داشت و بازار با التهاب بالایی همراه بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز قیمت دلار در بازار آزاد، با کاهش ۰/۰۴ درصدی به مبلغ ۵۰ هزار و ۳۳۷ تومان معامله شد، در این میان همچنان موج افزایشی در بازار آهن و فولاد ادامه دارد و بازار با التهاب بالایی همراه بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

بدین ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه با ۱۰۰ الی ۱۵۰۰ تومان افزایش همراه بود و به مبلغ ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۶ هزار تومان معامله شد.

نرخ تیرآهن نیز با افزایش چشمگیری همراه بد و دیروز ذوب آهن اصفهان در کارخانه نسبت به نرخ اعلامی روز چهارشنبه دو بار افزایش قیمت اعمال کرده و در نهایت با رشد ۲۵۰ الی ۱۳۰۰ تومانی به قیمت ۲۷ هزار تومان تا ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش محصولات تخت نیز نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) با ۳۰۰ الی ۱۴۰۰ تومان افزایش بین مبلغ ۳۷ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۳۹ هزار تومان معامله شد اما انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

نرخ انواع مقاطع قوطی پروفیل هم دیروز با ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان افزایش همراه بود اما در مجموع به علت نوسانات بازار اکثر مبادی فروش اعلام نرخ نکردند.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی هم به علت نوسانات گسترده اعلام نشد اما شمش فولادی با رشد بالای ۸۵۰ تومانی به قیمت بین ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۲۸ هزار و ۵۰ تومان خرید و فروش شد.

دیروز، شنبه ۱۸ آذرماه در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =