کد خبر 8698
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

یک عرضه اولیه جدید در راه است

یک عرضه اولیه جدید در راه است

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اعلام کرد: به زودی ۱۰ درصد از سهام مجتمع تولیدی کشت و صنعت و دامپروری مغان در بازار بورس عرضه شده و این شرکت به طور رسمی وارد بازار سهام می‌شود.

به گزارش آهن نیوز؛ صمد بهزاد گفت: عرضه سهام این شرکت در بورس از حدود چهار ماه پیش از طریق دولت، شرکت شهرک‌های کشاورزی و سازمان خصوصی سازی در حال پیگیری بود و هفته گذشته طی جلسه‌ای با مسئولین سازمان خصوصی سازی، پیشنهاد عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در فرابورس و بازار سرمایه مطرح شده و مورد تایید قرار گرفت.

وی با اشاره به آغاز روند واگذاری سهام این شرکت در بورس طی روزهای آینده، این تصمیم را اقدامی مثبت برای احیای این شرکت توصیف کرد و افزود: عرضه سهام یک شرکت در فرابورس، منابع پایدار و بدون هزینه‌ای برای شرکت ایجاد کرده و این مجتمع عظیم اقتصادی را معاف از مالیات خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان شفافیت مالی را از دیگر مزایای این تصمیم عنوان و اضافه کرد: علاوه بر این، با عرضه سهام این شرکت در بورس، امکان توسعه و سرمایه گذاری در این بنگاه اقتصادی فراهم شده و تحول بزرگی در این مجتمع عظیم مالی رقم خواهد زد.

وی رونق اقتصادی منطقه مغان را از دیگر پیامدهای مثبت عرضه سهام شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در بورس ذکر کرد و ادامه داد: حضور یک شرکت در بازار سرمایه و فرابورس نشانگر اعتبار بالای آن است.

بهزاد اظهار کرد: به واسطه عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت در بازار سرمایه، نقدینگی کافی و زیادی به شرکت تزریق خواهد شد و با تکمیل خطوط تولیدی، اشتغال مولد و پایدار در این مجتمع اقتصادی محقق شده و فعالیت‌های جدیدی در آن آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر 8698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =