کد خبر 872
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

قوه قضائیه با فساد در بخش تولید برخورد می‌کند

قوه قضائیه با فساد در بخش تولید برخورد می‌کند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: قوه قضاییه در مسیر حمایت از تولید ضمن اجرای برنامه‌های خود برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی واحدها، با هرگونه مفسده نیز برخورد می‌کند.

به گزارش آهن‌نیوز، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در بازدید از کارخانه جهان فولاد بردسیر گفت: هدف این بازدیدها از واحدهای صنعتی آن است که ضمن آشنایی با ظرفیت آنها، نسبت به بررسی مشکلات آنها نیز اقدام شود زیرا بخشی از این مشکلات در حوزه‌های حقوقی و قضایی است که ‌توانیم آنها را بررسی و رفع کنیم و از این رو این کارگروهی در مرکز استان نسبت به شناسایی و رفع این مشکلات اقدام می‌کند.

وی افزود: ظرفیت‌های اقتصادی جهان فولاد بردسیر در مسیر توسعه شهرستان بردسیر و استان کرمان موثر بوده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: قوه‌قضاییه در مسیر حمایت از تولید ضمن اجرای برنامه‌های خود برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی واحدها، با هرگونه مفسده نیز برخورد می‌کند تا اقدامات لازم در مسیر توسعه اشتغال و خودکفایی به خوبی دنبال شود.

وی ادامه داد: این کارخانه با تکیه بر توانمندی نیروی انسانی و نیروهای متخصص و تکنیسین‌ها توانسته‌اند مشکلات ناشی از تحریم‌ها را برطرف کرده و ماشین‌آلاتی را نیز طراحی کنند که نمونه آن را در تولید خط بسته‌بندی میلگرد به خوبی می‌توان مشاهده کرد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی با اشاره به اینکه کارخانه جهان فولاد بردسیر ضمن تولید میلگردهای مورد نیاز صنعت ساختمان و تأمین نیاز بازارهای داخلی، بخشی از محصولات تولیدی خود مطابق با استانداردهای اروپایی را به خارج از کشور صادر می کند. تصریح کرد: کارخانه جهان فولاد بردسیر وضعیت بسیار خوب و به سامانی دارد و امیدواریم با تلاش بیشتر واحدهای تولیدی شاهد گسترش روز افزون این واحدهای تولیدی باشیم و ظرفیت صنعت بیشتر در مسیر توسعه کشور به کار گرفته شود.

وی به هدف سفرهای شهرستانی خود نیز اشاره کرد و گفت: در ادامه سفرها به شهرستان‌های استان کرمان برای بررسی مشکلات قضایی شهرستان بردسیر، بررسی عملکرد دادگستری و دادسرای این شهرستان و آشنایی با ظرفیت‌های تولیدی ان به این شهرستان سفر کرده‌ام.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: بررسی‌های انجام شده از حوزه قضایی بردسیر بیانگر عملکرد مطلوب حوزه قضایی این شهرستان داشته است و البته مشکلاتی در حوزه کمبود نیروی انسانی در حوزه‌های اداری و قضایی در این شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =