کد خبر 873
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

نام تاج در فساد ۹۲ هزار میلیاردی فولاد مبارکه + عکس

نام تاج در فساد ۹۲ هزار میلیاردی فولاد مبارکه + عکس

نام مهدی‌تاج که فاجعه پرونده ویلموتس در زمان ریاست فدراسیون او اتفاق افتاده است و اکنون سودای دوباره ریاست فدراسیون را دارد، حالا در فساد گسترده فولاد مبارکه هم مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، ظاهراً مهدی‌تاج از هر حربه و ترفندی برای رسیدن به میز ریاست فدراسیون استفاده می‌کند. این در حالی است که بر اساس قانون منع اشتغال بازنشستگان او شرایط بازگشت به فدراسیون را ندارد.

از گوشه و کنار خبر می‌رسد که مهدی‌تاج از یک شرکت صنعتی دعوت به کار گرفته تا بتواند به نوعی این قانون را دور بزند حالا با مشکل جدیدی مواجه شده و آن هم موافقت نمایندگان در مورد ارسال گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه به قوه‌قضاییه است. این تحقیق و تفحص در مورد مسائل فوتبالی فولاد مبارکه هم وارد می‌شود.

در این گزارش در یک مورد با مهدی تاج ارتباط دارد.

نام تاج در فساد ۹۲ هزار میلیاردی فولاد مبارکه + عکس

در تاریخ 15 شهریورماه 1388 مهدی تاج درخواست بازنشستگی زودتر از موعد خود را بر اساس قانون پیش از موعد بازنشستگان ارائه می‌کند که این حکم با تاکید بر سنوات ارفاقی توسط مدیرعامل شرکت صادر می‌شود. مهدی تاج در تاریخ ذکر شده ۲۸ سال و ۹ماه و ۱۴ روز سابقه کار داشت.

در قسمت دیگری از این گزارش اشاره شده است که علی‌رغم این ممنوعیت‌ها، آقای مهدی‌تاج با دستور صریح و غیرقانونی مدیرعامل وقت فولاد مبارکه (عظیمیان) به عنوان مشاور، دعوت به کار می‌شود و از قانون حالت اشتغال ایثارگران استفاده می‌کند و  بدون حضور در فولاد مبارکه یا تعیین کار یا مسئولیت خاصی، از حقوق و مزایای این شرکت بهره‌مند شده است که بر همین اساس نیز وی تا پایان شهریور ۱۴۰۰ مجموعاً مبلغ ۹۵۳ میلیون و ۳۶۵ هزارو ۱۶۱ هزار تومان دریافتی داشته است.

انتهای‌پیام / الف.ک

کد خبر 873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =