کد خبر 8734
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

عرضه بیش از ۲۱۹ هزار تن شمش فولاد/ بریکت وارد کانال ۱۴ هزار تومان شد

عرضه بیش از ۲۱۹ هزار تن شمش فولاد/ بریکت وارد کانال ۱۴ هزار تومان شد

امروز ۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۳۱۸ هزار و ۵۰۰ تن محصول فولادی شامل انواع تختال C، شمش بلوم و انواع ورق رنگی، سرد B، قلع اندود و گالوانیزه G و همچنین آهن اسفنجی جا مانده از دیروز در تالار صنعتی و حراج باز بر روی تابلوی معاملات قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۰ آذر ۱۴۰۲، طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا، حجمی به مقدار ۳۱۸ هزار و ۵۰۰ تن محصول فولادی شامل انواع تختال C، شمش بلوم و انواع ورق رنگی، سرد B، قلع اندود و گالوانیزه G و همچنین آهن اسفنجی جا مانده از دیروز در تالار صنعتی و حراج باز بر روی تابلوی معاملات قرار می‌گیرد.

در میان عرضه‌های امروز شمش با افت حجم ۷/۴ درصدی نسبت به هفته قبل به حجم ۲۱۹ هزار و ۵۰۰ عرضه شده اما به دنبال استقبال از خرید آن در آخرین معاملات، امروز افزایش نرخ ۱/۷ درصدی داشته و به قیمت ۱۸ هزار و ۳۱۲ تومان موجود شده است. کمترین نرخ عرضه شده این محصول امروز، ۱۷ هزار و ۸۵۰ تومان و بیشترین نرخ ۱۸ هزار و ۶۲۷ تومان است.

نکته مورد توجه در میان عرضه‌های انواع ورق فولادی امروز کاهش حجم عرضه خصوصا برای ورق گالوانیزه G است اما قیمت پایه تقریبا ثبات است.

امروز همچنین تالار صنعتی بورس کالا، میزبان ۴۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شده توسط دو شرکت صبا فولاد خلیج فارس و پارس پولاد یاران است که از دیروز به علت دیر تایید شدن درخواست عرضه توسط بورس کالا جا مانده است. سهم صبا فولاد خلیج فارس از میزان حجم عرضه آهن اسفنجی بریکت امروز ۴۰ هزار تن است که با نرخ پایه به مبلغ ۱۴ هزار و ۵۲۳ تومان عرضه شده که نسبت به هفته قبل افزایش ۱۱۰۰ تومانی دارد. نوع تسویه برای این محصول به صورت نقدی و برای تاریخ تحویل ۲۷ همین ماه است.

اما از کل محصول بریکت اسفنجی امروز، ۲ هزار تن متعلق به شرکت پارس پولاد یاران است که به صورت نقدی برای تاریخ تحویل ۲۵ آذر تسویه خواهد شد. نرخ پایه تعیین شده برای این محصول نیز ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان است که نسبت به هفته قبل ۲ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات امروز را نشان می‌دهد:

عرضه بیش از ۲۱۹ هزار تن شمش فولاد/ بریکت وارد کانال ۱۴ هزار تومان شد

انتهای خبر/ف

کد خبر 8734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =