کد خبر 8736
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز ۱۹ آذرماه، در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز ۱۹ آذرماه، در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن و فولاد همچنان روند صعودی قیمت‌ها ادامه دارد و شوک افزایشی بازار را تا حدود زیادی به تحرک واداشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز قیمت دلار در بازار آزاد سیر افزایشی را دنبال کرد و به ۵۰ هزار و ۴۶۰ تومان رسید که نسبت به روز قبل آن رشد ۰.۱۷ درصدی داشته است. در بازار آهن و فولاد نیز همچنان روند صعودی قیمت‌ها ادامه دارد و شوک افزایشی بازار را تا حدود زیادی به تحرک واداشته است طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۱۰۰ الی ۸۰۰ تومان افزایش یافت و در بین ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۲۶ هزار تومان معامله شد.

فروش انواع سایز تیرآهن نیز با افزایش نرخ بین ۲۵۰ الی ۹۵۰ تومانی همراه بود و به قیمت بین ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان خرید و فروش شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نیز نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۴۰۰ الی ۱۰۰۰ تومان افزایش یافت و بین قیمت ۳۷ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۳۹ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد و انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

همچنین در بخش فروش انواع قوطی پروفیل هم روندها افزایش بین ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومانی داشته و نرخ پروفیل زد هم ۱۰۰۰ الی ۱۵۰۰ تومان افزایش یافت و در نهایت بین ۳۷ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی به علت نوسانات بازار اعلام نرخ نشد اما شمش فولادی هم مطابق با روند افزایشی بازار با ۲۰۰ تومان افزایش، بین ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۱ هزار و ۵۰ تومان معامله شد.

دیروز ۱۹ آذرماه، در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ف

کد خبر 8736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =