کد خبر 8767
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز، ۲۰ آذرماه در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز، ۲۰ آذرماه در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن و فولاد نسبت به روند افزایشی ابتدای هفته، ثبات بیشتری در اکثر معاملات مقاطع حاکم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار دیروز در بازار آزاد با قیمت ۵۰ هزار و ۴۸۳ تومان معامله شد. در بازار آهن و فولاد نیز نسبت به روند افزایشی ابتدای هفته، ثبات بیشتری در اکثر معاملات مقاطع حاکم بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

بدین ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به روز قبل آن با ثبات قیمتی همراه بود و بین ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۱۰۰ معامله شد.

اما در بازار تیرآهن همچنان روند افزایشی ادامه داشت و با رشد بین ۵۰ تا ۷۵۰ تومانی بین ۲۷ هزار و ۸۵۰ تومان تا ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش محصولات تخت فولادی اما روندها برخلاف کلیت بازار با کاهش بین ۳۰۰ تا ۱۵۰۰ تومانی همراه بود و نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) بین ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد و انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) بدون تغییر اعلام شد. 

در بخش فروش انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نسبت به نرخ اعلامی روز قبل آن تغییر قیمت خاصی نداشت و بین ۳۷ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش مواد اولیه هم نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی با کاهش بین ۵۰ الی ۲۵۰ تومانی همراه بود و شمش فولادی نیر بدون تغییر قیمت بود.

دیروز، ۲۱ آذرماه در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =