کد خبر 8843
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

بیش از ۹۰ درصد شمش معامله شد/ معامله ورق مبارکه ۹ هزار تومان بالاتر از نرخ پایه

 بیش از ۹۰ درصد شمش معامله شد/ معامله ورق مبارکه ۹ هزار تومان بالاتر از نرخ پایه

در جریان معاملات امروز از مجموع حجم ۵۲۸ هزار و ۷۶۰ تن محصول فولادی با حذف ۳/۸ درصد، حجمی به مقدار ۵۰۸ هزار و ۴۲۰ با میزان تقاضای ۵۰۰ هزار و ۷۱۵ تن به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۲، طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا، از مجموع حجم ۵۲۸ هزار و ۷۶۰ تن محصول فولادی عرضه شده شامل شمش بلوم، ورق گالوانیزه G، ورق گرم HR و همچنین آهن اسفنجی، با حذف ۳/۸ درصد، حجمی به مقدار ۵۰۸ هزار و ۴۲۰ با میزان تقاضای ۵۰۰ هزار و ۷۱۵ تن به فروش رفت.

در میان عرضه‌های امروز شمش با ریزش حجم ۹/۷ درصدی نسبت به اطلاعیه عرضه، به حجم ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ تن با میزان تقاضای نه چندان بالایی به مقدار  ۱۵۳ هزار و ۵۲۵ تن معامله شد. نرخ معامله شده این محصول فقط با ۰/۳ درصد معادل ۷۰ تومان افزایش نسبت به نرخ پایه به مبلغ ۱۸ هزار و ۶۴۰ تومان به فروش رفت. کمترین نرخ معامله شده این محصول امروز، ۱۸ هزار و ۱۳۴ تومان و بیشترین نرخ ۱۸ هزار و ۸۸۲ تومان است.

همچنین در جریان معاملات امروز ۳ هزار تن حجم ورق گالوانیزه G بدون تغییر حجم و و قیمت با میزان تقاضای پایین ۲۵۰ تنی به طور کاممل فروش رفت.

امروز همینطور بالاترین حجم محصول معامله شده به حجم ۲۹۵ هزار و ۲۰ تن مروبط به ورق گرم HR عرضه شده توسط فولاد مبارکه بود که با میزان تقاضای بالای ۳۴۱ هزار و ۴۴۰ تن، در رقابت، میانگین نرخ معامله شده آن ۳۱ هزار و ۳۵۱ تومان و حدود ۸ هزار و ۷۴۰ تومان بالاتر از نرخ پایه ثبت شد.

امروز همچنین تالار صنعتی بورس کالا، میزبان ۴۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شده توسط دو شرکت صبا فولاد خلیج فارس و پارس پولاد یاران است. که فقط سهم صبا فولاد خلیج فارس بهمیزان ۴۰ هزار تن با میزان تقاضای ۵ هزار و ۵۰۰ تنی بدون تغییر قیمت خاصی به فروش رفت. نوع تسویه برای این محصول به صورت نقدی و برای تاریخ تحویل ۲ دی ماه است.

تصویر زیر جزئیات معامله محصولات امروز را نشان می‌دهد:

 بیش از ۹۰ درصد شمش معامله شد/ معامله ورق مبارکه ۹ هزار تومان بالاتر از نرخ پایه

انتهای خبر/ف 

کد خبر 8843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =