کد خبر 8863
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

کاهش نرخ شمش و افزایش تیرآهن در بازار آزاد

کاهش نرخ شمش و افزایش تیرآهن در بازار آزاد

در بازار آزاد آهن و فولاد نرخ‌های اعلامی برای انواع مقاطع با نوسانات قیمت افزایشی و ثبات همراه بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار با ثبات نسبی در کانال ۵۰ هزار تومان تا آخر وقت دیروز نیز به قیمت ۵۰ هزار و ۸۰ تومان به فروش رسید. در بازار آزاد آهن و فولاد نیز نرخ‌های اعلامی برای انواع مقاطع با نوسانات قیمت افزایشی و ثبات همراه بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

بدین ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد تعییر قیمت خاصی به جز رشد برخی سایزهای میلگرد ذوب آهن بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان، نداشت و در نهایت به قیمت ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

اما تیرآهن دراکثر سیزها افزایشی بود و نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان در کارخانه با افزایش ۲۵۰ الی ۱۰۰۰ تومانی بین ۲۷ هزار و ۷۰۰ تا ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نیز، نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) به دلیل نوسان بالا اعلام نرخ نشد اما انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان نسبت بدون تعییر قیمت نسبت به روز قبل بود.

نرخ انواع قوطی پروفیل هم با افزایش ۲۰۰ الی ۶۰۰ تومانی به قیمت ۳۸ هزار تومان تا ۳۸ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی با ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان و شمش فولادی نیز ۱۰۰ تومان کاهش همره بود و در نهایت شمش با قیمت ۲۰ هزار و ۱۵۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفت.

کاهش نرخ شمش و افزایش تیرآهن در بازار آزاد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =