کد خبر 8897
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

گزارش آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا:

معامله شمش با اختلاف قیمت ۵۰۰ تومانی در تالار صادراتی و صنعتی

معامله شمش با اختلاف قیمت ۵۰۰ تومانی در تالار صادراتی و صنعتی

در جریان معاملات امروز محصولات فولادی، معامله ۱۷ هزار تن شمش بلوم و ۴۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت در تالار صنعتی و ۴۵ هزار تن شمش فولاد خوزستان در تالار صادراتی بورس کالای ایران انجام شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز سوم آبان ۱۴۰۲ عرضه ۱۷ هزار تن شمش بلوم و ۴۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت در تالار صنعتی و ۴۵ هزار تن شمش فولاد خوزستان در تالار صادراتی بورس کالای ایران انجام شد. 

محصول شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰) به میزان ۵ هزار تن توسط مجتمع فولاد خراسان به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۲ هزار تن با نرخ پایه ۲۰ هزار و ۴۹۸ تومان توسط آهن و فولاد ارفع عرضه شد که در مجموع این حجم ۱۷ هزار تنی عرضه شده توسط با تقاضای نه چندان بالایی به مقدار ۲ هزار و ۲۰۰ تن به فروش کامل رفت. 

در جریان معامله ۴۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شده توسط دو شرکت صبا فولاد خلیج فارس و پارس پولاد یاران با نرخ پایه ۱۴ هزار و ۱۶۲ تومان این محصولات نیز با میزان تقاضای نه چندان بالا به میزان ۶ هزار ۵۰۰ تن به فروش کامل رفت. نرخ معامله شده این محصول نسبت به میانگین نرخ پایانی هفته قبل ۰/۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

در این میان امروز همچنین عرضه ۴۵ هزار تن شمش توسط فولاد خوزستان (۱۵۰*۱۵۰)۵SP KSC با نرخ پایه ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان انجام شد که در نهایت با میزان تقاضای ۹۰ هزار تنی بدون رقابت قیمتی خاصی به فروش رفت. 

گفتنی است در آخرین عرضه این محصول در ۱۵ آذرماه سال جاری نرخ پایه معامله شده برای آن ۱۹ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رفت. تصویر زیر جزئیات معامله این محصول و سابقه آن را نشان می‌دهد.

معامله شمش با اختلاف قیمت ۵۰۰ تومانی در تالار صادراتی و صنعتی

اختلاف قیمتی بین شمش معامله شده در بازار داخلی و صادراتی در عرضه‌های امروز حدود ۵۰۰ تومان است که در تالار صنعتی با میانگین قیمت ۱۹ هزار تومان و در تالار صادراتی با میانگین نرخ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =