کد خبر 890
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

نگرانی‌ هیدجی‌ها برای احداث یک شرکت فولادی

نگرانی‌ هیدجی‌ها برای احداث یک شرکت فولادی

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: هیدجی‌ها از توضیحات ضد و نقیض مسئولان درباره راه‌اندازی شرکت فولاد آسین قانع نیستند.

به گزارش آهن‌نیوز، حجت‌الاسلام حسن شجاعی در جمع مردم هیدج با اشاره به جلسه‌ای که طی روزهای اخیر با مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیرامون صنعت کفش هیدج برگزار شد،‌ اظهار کرد: صنعت کفش هیدج با کم‌ترین حمایت دولت و بیشترین همت مردم شکوفا شده که این موضوع مایه افتخار استان است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با جدیت پیگیر هستیم تا مجوز شهرک تخصصی کفش هیدج با مساحت حدود ۲۰۰ هکتاری صادر شود، ادامه داد: با قول و همت صنعت‌گران، زنجیره کامل تولید کفش در این شهرک مستقر خواهد شد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، در  ادامه گزارشی از حل سایر مشکلات شهر هیدج از جمله الحاق ۳ هکتاری سایت کارگاهی، حل مشکلات تراکم کارگاه‌های کوچک تا صد درصد احداث بنا و رفع جرائم آن، بررسی مساحت ۵۰ هکتاری شمال شهر برای الحاق به شهرک صنعتی، حل مشکلات خیابان کارآفرین برای الحاق به شهرک، اخذ دستور برای راه‌اندازی نمایندگی ثبت اسناد در هیدج ارائه کرد و گفت: در تلاش برای گره‌گشایی از کار تولیدکنندگان کفش در هیدج هستیم.

شجاعی با اشاره به جلسات خود با مسئولان استانی پیرامون نگرانی‌های مردم هیدج در خصوص احداث یک شرکت فولادی، عنوان کرد: به مسئولان استانی اعلام کرده‌ایم که مردم شهر هیدج از توضیحات گاهاً ضد و نقیض شما قانع نشده‌اند، از این رو از سازمان بازرسی کشور برای ورود به این موضوع و تهیه گزارش نظارتی درخواست شده و تصمیم‌گیری در این موضوع بر اساس خروجی گزارش فوق، صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =