کد خبر 8903
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی و همایش ملی سازه‌های فولادی در تهران

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی و همایش ملی سازه‌های فولادی در تهران

نخستین نمایشگاه بین‌المللی و همایش ملی سازه‌های فولادی و صنایع، ماشین آلات و خدمات مهندسی وابسته (ایران استیل فاب) این روزها در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، نمایشگاه بین المللی سازه‌های فولادی و صنایع، ماشین آلات و خدمات مهندسی وابسته (ایران استیل فاب) این روزها در نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه ارائه دستاوره=دها در زمینه انواع ماشین آلات و ابزار، معدن، صنعت ساختمان سازی، صنایع دفاعی، پالایشگاهی و پتروشیمی و دیگر صنایع مرتبط به تولید و انتقال انرژی و همچنین حمل و نقل از طذف فعالان این حوزه به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

همچنین جهت بررسی جایگاه فولاد در اقتصاد کلان ایران پس از نفت به عنوان دومین مولد پایدار اقتصادی، نخستین همایش ملی سازه‌های فولادی ایران با رویکرد بررسی جایگاه سازه‌های فولادی در تامین ایمنی و امنیت ساختمان‌های شهری همزمان با این نمایشگاه در حال برگزاری است.

کمک به توسعه صادرات کشور و ارزآوری، جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی، تبادل دانش و فناوری‌های نوین در مهندسی ساخت و طراحی، معرفی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی استاندارد، نمایش محصولات صادراتی، آشنایی بازدیدکنندگان تخصصی و عمومی با فناوری‌های نوین، امکان دسترسی پژوهشگران به تحقیقات علمی، رونق فضای کسب و کار مشارکت کنندگان، بازاریابی هدفمند برای مشارکت کنندگان، برگزاری نشست‌ها و جلسات رو در رو، برگزاری همایش تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، ظرفیت سنجی بازار و توسـعه‌ بازارهای داخلی و خارجی، ایجاد فرصت برای کسب و کارهای جدید و دانش‌بنیان، تحکیم روابط سیاسی اقتصادی با دیپلماسی نمایشگاهی، دیدار با مدیران و مسئولان دولتی و شرکت‌های خصوصی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

­نخستین نمایشگاه بین المللی سازه‌های فولادی و صنایع، ماشین آلات و خدمات مهندسی وابسته (ایران استیل فاب) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برای بازدید عموم و علاقه‌مندان تا پنجم دیماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی و همایش ملی سازه‌های فولادی در تهران

انتهای خبر/ف

کد خبر 8903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =