کد خبر 8917
۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

سپاهان از داور دیدار با آلومینیوم شکایت کرد

سپاهان از داور دیدار با آلومینیوم شکایت کرد

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پس از شکست این تیم مقابل آلومینیوم اراک اعلام کرد که به داوری این دیدار در مراجع ذیصلاح اعتراض می‌کند.

به گزارش آهن‌نیوز؛ روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز دوشنبه اعلام کرد: در پی قضاوت بحث‌برانگیز و کارت‌های زرد و قرمز بی‌موردی که داور مسابقه سپاهان و آلومینیوم اراک در جریان این دیدار به بازیکنان سپاهان داد و به اخراج سه بازیکن و یک مربی این تیم منجر شد، باشگاه سپاهان اعتراض خود را به مراجع ذیصلاح ارائه خواهد داد.

در این بیانیه آمده است: تیم فوتبال سپاهان در دیدارهای گذشته خود در لیگ برتر، هفت بار از ناحیه اشتباهات داوری متضرر شد و معلوم نیست وارد نشدن سیستم «VAR» به همه مسابقات ایران قرار است به چه قیمتی تمام شود.

در این بیانیه آمده است: امیدواریم همانگونه که رعایت جوانمردی و عدالت در بین تیم‌ها و بازیکنان همیشه مورد تاکید بوده است، سایر ارکان فوتبال هم قواعد جوانمردی و عدالت را رعایت کنند.

باشگاه سپاهان در بیانیه‌اش از فدراسیون فوتبال خواسته است تا با بررسی اقدامات داور مسابقه تیم‌های سپاهان و آلومینیوم، این مساله را پیگیری کند.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان عصر دیروز (یکشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور، در ورزشگاه «نقش جهان اصفهان»، در دیداری که با حکم کمیته انضباطی بدلیل رفتار تماشاگران سپاهان در بازی با مس رفسنجان بدون تماشاگر برگزار می‌شد، به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت و با گل دقیقه۸۰ عارف حاجی عیدی یک بر صفر شکست خورد.

سه بازیکن سپاهان در این بازی از دقیقه ۸۶ تا ۹۴ با دریافت کارت قرمز از داور مسابقه، از زمین اخراج شدند.

«وحید کاظمی»، داوری این دیدار را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 8917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =