کد خبر 8920
۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

روند ذوب آهن و سپاهان ادامه‌دار خواهد بود؟ / آمارخوانی: ربیعی امروز به نفت نمی‌بازد!

روند ذوب آهن و سپاهان ادامه‌دار خواهد بود؟ / آمارخوانی: ربیعی امروز به نفت نمی‌بازد!

سپاهان و ذوب آهن تا اینجای فصل در هیچ دیداری خارج از خانه شکست نخورده‌اند.

به گزارش آهن‌نیوز؛ تقریبا می‌توان نوشت که نیمی از لیگ بیست و سوم سپری شده و 3 و 4 دی ماه هفته چهاردهم لیگ برتر هم دنبال شد. اگر چه جدول لیگ برتر هنوز سپاهان، پرسپولیس، گل گهر و نساجی مازندران یک دیدار معوقه دارند اما دیگر تیم‌های لیگ بازی‌های خود را تا اینجا انجام داده‌اند. آماری که در این بین قابل توجه خواهد بود دو تیم شکست‌ناپذیر لیگ بیست و سوم در بازی‌های خارج از خانه هستند. 

اگرچه پرسپولیس و استقلال دو تیم پایتخت‌نشین در بازی‌های خارج از خانه خود امتیازات زیادی از دست داده‌اند اما اهالی اصفهان در این فصل عملکرد ویژه‌ای داشتند. ذوب آهن تا اینجای فصل با 4 برد و 3 تساوی و بدون شکست بهترین تیم این فصل خارج از خانه لیگ ایران بوده و دیگر همشهری آنها با انجام 5 بازی خارج از خانه 4 برد و 1 تساوی داشته و شاگردان مورایس هم به مانند همشهری خود به پیروزی در بازی‌های خارج از خانه عادت دارند.

ذوب آهن فردا در آخرین دیدار خارج از خانه نیم فصل با صنعت نفت در آبادان تقابل خواهد کرد و در طرف مقابل صنعت نفت تا به حال در بازی‌های خانگی برد نداشته باشد تا مقداری خیال ربیعی از حفظ این آمار راحت باشد. سپاهان نیز ابتدا باید دیدار معوقه خود با گل گهر را در سیرجان برگزار کنند و پس از آن به قزوین سفر کند تا با شمس  آذر در هفته چهاردهم لیگ برتر ملاقات کند.

ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر 8920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =