کد خبر 8969
۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

گزارش «ذوب» از رشد فروش در ۹ ماهه ابتدایی سال+ گزارش کدال

گزارش «ذوب» از رشد فروش در ۹ ماهه ابتدایی سال+ گزارش کدال

طبق گزارش منتشره از سوی شرکت ذوب آهن اصفهان با نماد «ذوب» در سامانه کدال، میزان فروش انواع مقاطع فولادی این شرکت رشد ۳۴/۲ درصدی در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق گزارش منتشره از سوی شرکت ذوب آهن اصفهان با نماد «ذوب» در سامانه کدال، میزان فروش انواع مقاطع فولادی در بازار داخلی و صادراتی نه ماهه اول سال جاری این شرکت رشد ۳۴/۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

به موجب این گزارش از آغاز امسال تا پایان آذر ماه در ذوب آهن اصفهان ۶۴۰ هزار و ۵۵۸ تن تیرآهن، ۳۱۶ هزار و ۸۹۶ تن میلگرد، ۱۲ هزار و ۸۴۹ تن کلاف، ۷۴ هزار و ۵۲۸ تن شمش کالایی، ۲۱ هزار و ۱۷۰ تن ریل و ۶۱ هزار و ۵۱۵ تن شمش چدن تولید شده است. 
بدین ترتیب، مجموع فروش شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه رقم ۴۲۵ هزار و ۲۶۵ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۴.۲ درصدی نشان می دهد.

همچنین در بخش صادرات، ۱۷۱ هزار و ۶۷۲ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال از درآمدهای این شرکت ناشی از فروش محصولات صادراتی بوده است.
در این مدت ذوب آهن، ۵۳ هزار و ۸۹۲ تن شمش چدن، ۵۸۰ هزار و ۲۹۰ تن شمش کالایی، ۶۲ هزار و ۹۳۸ تن کلاف، ۱۰۲ هزار و ۹۷۳ تن میلگرد و ۵۶ هزار و ۳۱۷ تن تیرآهن به بازار کشورهای مختلف صادر کرد.

برای مشاهده جزئیات این گزارش اینجا کلیک کنید.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =