کد خبر 8993
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

توضیحات مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان درباره معدن گوزل‌دره

توضیحات مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان درباره معدن گوزل‌دره

سید وحید سیدعلی، مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان درباره معدن گوزل‌دره گفت: با مصوبه هیئت‌مدیره فولاد خوزستان در  ۸ دی‌ماه ۱۴۰۰ شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان با رسالت تامین پایدار مواد اولیه فولاد خوزستان در حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری و مشارکت این حوزه شکل گرفت.

به گزارش آهن نیوز نشست خبری مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان امروز (۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۲) با اصحاب رسانه برگزار شد.

 «سید وحید سیدعلی»، مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان در این نشست خبری توضیحاتی را درباره این معدن و فعالیت‌های این شرکت ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان گفت: با مصوبه هیئت‌مدیره فولاد خوزستان در  ۸ دی‌ماه ۱۴۰۰ شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان با رسالت تامین پایدار مواد اولیه فولاد خوزستان در حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری و مشارکت این حوزه شکل گرفت.

معدن گوزلدره از جمله معادنی است که در استان زنجان طی ۹ ماه،  به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ متر حفاری انجام گرفته است.

با حفاری ‌های انجام شده و با استفاده از دانش و تجارب، معدن گوزلدره با ظرفیت ۱۰ میلیون تن سنگ آهن مگنتیت شناسایی شد.

طبق اعلام مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان، ۱۱۴ نفر در این معدن فعالیت دارند که ۷۷ نفر بومی استان زنجان هستند.

مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: امروز با گذشت ۲ سال از عمر این شرکت سرمایه ثبتی این شرکت ۱۰۰۰ میلیارد تومان است

سیدعلی در ادامه با بیان اینکه کار معدن مولفه های پیچیده ای دارد، بیان کرد: در کشور قبل از شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان  سند و الگوریتم درمورد نحوه تملک معادن و پتانسیل های معدنی وجود نداشت؛ بنابراین ما در این زمینه تلاش کردیم که از نخبگان و کارشناسان معدنی استفاده کنیم.

معدن گوزلدره معدنی تازه کشف شده است که شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان مجوز اکتشاف ۱۰ میلیون تنی در آن را دریافت کرده است. صدور این مجوز اکتشاف در استان زنجان تا به امروز بی‌سابقه بوده است.

 فولاد خوزستان با تولید سالانه قریب به ۴ میلیون تن محصولات فولادی، یکی از بازیگران اصلی تولید فولاد میانی کشور به حساب می آید. 

انتهای پیام/

کد خبر 8993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =