کد خبر 9018
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

مدیرعاملِ جدید فغدیر معرفی شد

مدیرعاملِ جدید فغدیر معرفی شد

مدیرعامل هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر طی مراسمی احمد صادقیان را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در محل کارخانه احیای مستقیم آهن اسفنجی رسما معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، «سید ابواتراب فاضل» مدیر عامل هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان که دیروز سیزدهم دیماه در محل کارخانه احیای مستقیم آهن اسفنجی برگزار شد.

ابوفاضل با بیان این که ساختن همواره کار بسیار دشواری است، از مدیران تلاشگر عرصه تولید که همانند دوندگان دوی امدادی در این عرصه نقش آفرینی می‌کنند، قدردانی کرد.

وی با اشاره به خوشنامی مجموعه فولاد غدیر ایرانیان از زحمات مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی کرد.

او «احمد صادقیان» مدیرعامل جدید شرکت را فردی پر انرژی و فارغ التحصیل یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور، دارای سابقه فعالیت در صنعت فولاد و روابط انسانی بالا خواند و گفت: از این حیث که مهندس فرشاد را در کنار خود نداریم، ناراحت ولی به لحاظ این که فردی مانند دکتر صادقیان راه وی را ادامه خواهد داد، خرسندیم.

مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر آینده شرکت را درخشان توصیف و تصریح کرد: قطعاً طرح گندله سازی و فعالیت‌های توسعه‌ای برای افزایش ظرفیت تولید برای سهامداران مهم است و امیدواریم در سال آینده شاهد رشد این شرکت باشیم.

وی در ادامه حاشیه افزایش سود آهن اسفنجی، اکتشاف معدن را از دلایل افزایش سود شرکت در سال جاری عنوان کرد که نتیجه زحمات کلیه مدیران و همکاران شرکت فولاد غدیر ایرانیان دانست.

دکتر «احمد صادقیان» مدیر عامل جدید شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و تسلیت ایام شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: از اعتماد سهامداران و مجموعه‌های بالا سری و اعضای هیات مدیره قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم با سربلندی پاسخ این اعتماد را بدهم.

صادقیان نیز در ادامه از زحمات کلیه همکاران این مجموعه به ویژه مدیرعامل سابق تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که با حمایت خانواده فولاد غدیر ایرانیان مسیر توسعه و موفقیت در این شرکت امتداد خواهد یافت.

«محمدرضا پاکسیما» مدیر کارخانه احیای مستقیم آهن و فولاد غدیر ایرانیان نیز در این مراسم طی سخنانی، گزارشی از دستاوردهای این واحد ارائه کرد.

در پایان این مراسم با تقدیم لوح تقدیر از زحمات مهندس فرشاد تشکر و دکتر صادقیان به عنوان مدیر عامل جدید شرکت رسما معرفی شد.

گفتنی است شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان از تولیدکنندگان بزرگ و مجهز آهن اسفنجی در کشورمان است که کارخانه احیای مستقیم تولید آهن اسفنجی این شرکت با ظرفیت تولید سالیانه ۱ میلیون  تن در سال با هدف تامین آهن اسفنجی مورد نیاز واحدهای ذوب و ریخته‌گری استان یزد و سایر تولیدکنندگان فولاد در کشور، در ۲۵ کیلومتری شهر اردکان، استان یزد و در مجاورت گندله‌ سازی چادرملو و شرکت آهن و فولاد ارفع در محدوده‌ای به وسعت ۸۶ هکتار فعالیت دارد.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 9018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =