کد خبر 9038
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

آغاز به کار پنجمین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲

آغاز به کار پنجمین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲

روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان فولادی ایران، به عنوان متولی اصلی برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، پیرامون ثبت‌نام، ساعت بازدید، جزئیات مراسم افتتاحیه و اختتامیه اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان فولادی ایران، دبیرخانه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران پیرامون ثبت‌نام، ساعت بازدید، جزئیات مراسم افتتاحیه و اختتامیه اطلاعیه صادر کرد.

دبیرخانه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران طی اطلاعیه‌ای به شرح زیر نسبت به سوالات مخاطبان اطلاع‌رسانی کرد:

ضمن سپاس از استقبال جامعه آهن و فولاد کشور، شرکت های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی از این رویداد متمایز ملی و در راستای پاسخ به سوالات مخاطبان گرامی، موارد زیر را به اطلاع می رساند:

آخرین مهلت ثبت‌نام جهت حضور در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ می باشد. بدیهی است حضور در این مراسم، مستلزم ثبت نام و صدور کارت ورود است. این مراسم صبح روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه با حضور تولیدکنندگان، مقامات و مسئولین ذیربط برگزار می‌شود و شامل میز تعمیق ساخت داخل جهت انعقاد تفاهم نامه‌ها و قراردادهای شرکت‌های فولادی و معدنی با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان، اهدای جایزه ملی فولاد ایران به برگزیدگان و تقدیر از چهره‌های تاثیرگذار زنجیره آهن و فولاد ایران و ... است.

 بازدید از نمایشگاه جامع ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و ساخت داخل در زنجیره آهن و فولاد که از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می‌گردد، برای عموم رایگان و آزاد می‌باشد. ساعت بازدید از این نمایشگاه، از ۹ صبح تا ۴ بعداز ظهر است.

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران نیز پنج شنبه ۲۱ دی ماه از ساعت ۱۵ در سالن سعدی برج میلاد تهران برگزار می‌شود. عمده زمان این مراسم به تقدیر از شرکت‌های دانش بنیان و سازنده برگزیده زنجیره آهن و فولاد اختصاص خواهد داشت.

شایان ذکر است پنجمین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه سال جاری در برج میلاد تهران و به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایمیدرو، شرکت های بزرگ فولادی و معدنی و سازندگان و شرکت های دانش بنیان مطرح داخلی برگزار می شود.

☎️ثبت نام جهت حضور در جشنواره ملی فولاد ایران:
۰۲۱-۸۸۵۵۱۷۰۱-۴ داخلی ۳۳۷
 

آغاز به کار پنجمین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲

انتهای خبر/ ف

کد خبر 9038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =