کد خبر 905
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

انعقاد تفاهم‌نامه سازمان فنی و حرفه‌ای با صندوق بازنشستگی فولاد

انعقاد تفاهم‌نامه سازمان فنی و حرفه‌ای با صندوق بازنشستگی فولاد

تفاهم نامه همکاری فی ما بین امور بازنشستگی فولاد منطقه مازندران و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران با موضوع آموزش رایگان از سوی فنی و حرفه‌ای امضا شد.

به گزارش آهن نیوز، هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران با حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران، معاون فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد کشور و مدیران امور شعب بانک‌های مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان قائم‌شهر برگزار شد.

در این جلسه تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین امور بازنشستگی فولاد منطقه مازندران و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران با موضوع آموزش رایگان از سوی فنی و حرفه‌ای امضا و تبادل شد.

در این تفاهم‌نامه مقرر شد خانواده هفت‌هزارنفری بازنشستگان صندوق فولاد استان از خدمات رایگان سازمان فنی و حرفه‌ای در امر آموزش برخوردار شوند.

همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه خانواده بازنشستگان صندوق فولاد در آموزشگاه‌های آزاد زیرمجموعه فنی و حرفه‌ای از پنجاه‌درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

از مصوبات این جلسه می‌توان به عضویت امور بازنشستگی فولاد در مازندران در شورای رفاه استان و همچنین تعهد بانک رفاه در پیگیری اخذ مجوز در راستای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان صندوق فولاد مازندران اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =