کد خبر 909
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

واکنش تاج به اتهاماتش در فولاد مبارکه

واکنش تاج به اتهاماتش در فولاد مبارکه

مهدی تاج که این روزها درگیر بازگشت و رقابت برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون فوتبال است حالا نامش به‌عنوان یکی از متهمان پرونده فولاد مبارکه مطرح شده که در این رابطه واکنش نشان داده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مهدی تاج به اتهامات مربوطه در نورد پرونده فولاد مبارکه واکنش نشان داده است و آن را بی‌تقوایی و بی‌اخلاقی و نشر اکاذیب در نزدیکی زمان انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال دانست.

این بیانیه که در ۴ بند شرح شده است که مهدی تاج تلویحاً خود را از اتهامات مذکور مبرا دانسته است و  مبالغ مطرح شده و دستمزدهای گفته شده را جزو حقوق خود دانسته و حق اکتسابی خود نسبت به این مسئله را مطرح کرده است.

در بند ۱ این بیانیه نیز قید شده که فقط یک بار نام بنده در تحقیق و تفحص ۳۰۰ صفحه‌ای مجلس مطرح شده است که در مورد اعاده به خدمت اینجانب است و هیچ بند و ماده‌ای به آن اضافه نشده است.

مهدی تاج در این بیانیه و در بند چهار گروهی جریان‌ساز را متهم به ایجاد ذهنیت‌های منفی نسبت به او کرده که با نزدیک شدن به زمان انتخابات سیل تهمت‌های جدیدی را برای او طرح خواهند کرد. بنابراین جهت احترام و تنویر افکار عمومی تمامی موارد تازه‌ای که از توسط جریان هدفمند در روزهای آتی مطرح شود را پاسخ خواهم داد و در زمان مقتضی به اهداف و پشت پرده این جریان و آبشخور فکری آنان سخن خواهم گفت.

چند روز اخیر نام مهدی تاج به عنوان یکی از متهمان فولاد مبارکه اصفهان در رسانه‌ها مطرح شده بود.

انتهای پیام/الف.ک

کد خبر 909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =