کد خبر 912
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

اصلاح حقوق بازنشستگان فولاد پیگیری شد

اصلاح حقوق بازنشستگان فولاد پیگیری شد

جلسه‌ حل مشکلات بازنشستگان فولاد از جمله اقدامات و دستاوردهای صندوق در تکریم بازنشستگان، ارتقای خدمات رفاهی و درمانی و بهبود بازدهی دارایی‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ در جلسه‌ دبیر هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حسین عامریان مدیرعامل و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی فولاد مشکلات و مسائل بازنشستگان فولاد بررسی و اصلاح حقوق بازنشستگان فولاد پیگیری شد.

در این جلسه حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با تشکر از پیگیری‌های احمد خانی نوذری دبیر هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مشکلات بازنشستگان فولاد برخی از اقدامات و دستاوردهای صندوق را در تکریم بازنشستگان، ارتقای خدمات رفاهی و درمانی و بهبود بازدهی دارایی‌ها تشریح کرد.

وی گفت: ما در مقابل بازنشسته نبوده بلکه در کنار بازنشسته هستیم  و در عین حال با سیاست‌های کلی دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بازنشستگان همراهی و هماهنگی کاملی داریم.

خانی نوذری نیز با تشکر از گزارش ارائه شده در جلسه و با تمجید از دستاوردهای صندوق بازنشستگی فولاد در دوره مدیریت جدید بر پیگیری موارد مطرح شده تأکید کرد.

گفتنی است معاونان و مدیران ارشد صندوق نیز در این نشست حضور داشتند.

پایان پیام/ ف

کد خبر 912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =