کد خبر 9236
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

معامله بورس کالا/ معامله ورق گرمِ فولاد گیلان ۳۰ درصد بالاتر از نرخ پایه

معامله بورس کالا/ معامله ورق گرمِ فولاد گیلان ۳۰ درصد بالاتر از نرخ پایه

در انتهای معاملات امروز با حذف ۳۹/۵ درصد محصولات عرضه شده زنجیره فولاد، حجمی به مقدار ۱۲۸ هزار و ۳۴۹ تن با میزان تقاضای نسبتا خوب که عمدتا مربوط به ورق گرم B بود به مقدار ۱۵۱ هزار و ۹۶ تن به فروش رفت. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز سوم بهمن ۱۴۰۲، در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالای ایران، ۴۲ هزار و ۹۲۴ تن انواع ورق گالانیزه G، قلع اندود، سرد B، ورق گرم B، نبشی و ناودانی و ۱۶۹ هزار و ۵۰۰ تن انواع سنگ آهن دانه‌بندی، کنسانتره، گندله، کلوخه و در مجموع ۲۱۲ هزار و ۴۲۴ تن محصولات زنجیره فولاد عرضه شد. 

در انتهای معاملات امروز با حذف کامل سنگ آهن دانه‌بندی، گندله، کلوخه و بخشی از ورق گالوانیزه در مجموع ۳۹/۵ درصد محصولات حذف شده و حجمی به مقدار ۱۲۸ هزار و ۳۴۹ تن با میزان تقاضای نسبتا خوب که عمدتا مربوط به ورق گرم B بود به مقدار ۱۵۱ هزار و ۹۶ تن به فروش رفت. 

در میان معاملات امروز ورق گرم B عرضه شده توسط مجتمع فولاد گیلان به حجم ۸ هزار و ۶۴ تن به صورت تسویه نقدی برای تاریخ تحویل ۸ بهمن ۱۴۰۲ با تقاضای بالایی به مقدار ۲۸ هزار و ۱۶۱ تن مواجه شد و رقابت درگرفته برای آن باعث رشد ۲۹/۳ درصدی نرخ معاملاتی نسبت به نرخ پایه شده و ۶ هزار و ۸۱۲ تومان بالاتر از آن به قیمت ۳۰ هزار و ۵۴ تومان معامله شد.

ورق گالوانیزه G نیز با ریزش ۵۴/۲ درصد حجم عرضه شده به قیمت میانگین ۳۹ هزار و ۷۰۹ تومان به فروش رفت.

در جریان معاملات امروز ورق قلع اندود و ناودانی به طور کامل به فروش رفت که قلع اندود براساس نرخ پایه معامله شده اما ناودانی با تقاضای نسبتا خوبی روبه رو شده و نرخ معاملاتی آن ۳/۵ درصد بالاتر از نرخ عرضه به فروش رفت.

پس از حذف کامل سه قلم کالای سنگ آهنی تنها کنسانتره سنگ آهن در تالار حراج باز به مرحله معامله رسید. ۱۰۰ هزار تن از آن با نرخ پایه ۳ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت. 

تصویر زیر جزئیات معاملات امروز را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به نرخ پایه نشان می‌دهد:

معامله بورس کالا/ معامله ورق گرمِ فولاد گیلان ۳۰ درصد بالاتر از نرخ پایه

انتهای خبر/ ف

کد خبر 9236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =