کد خبر 9285
۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

نارنجی‌های فوتبال در وضعیت قرمز!

سکوت عجیب شرکت مس درباره شرایط اسفناک مالی

سکوت عجیب شرکت مس درباره شرایط اسفناک مالی

دو باشگاه مس رفسنجان و مس کرمان اوضاع و احوال مالی بدی دارند و سکوت مسئولان شرکت مس در این خصوص عجیب به نظر می‌رسد.

دو باشگاه مس رفسنجان و مس کرمان که در سالیان گذشته همواره جزو تیم‌های متمول فوتبال ایران به شمار می‌رفتند، امسال وضعیت عجیب و غریب مالی را پشت سر می‌گذارند.

مس رفسنجان در لیگ برتر و مس کرمان در لیگ یک به خاطر بدهی‌های سنگینی که از سالیان گذشته باقی مانده شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند و اوضاع این دو تیم روز به روز بدتر می‌شود.

    در این خصوص خرمی‌شاد رئیس شرکت مس ایران چندی قبل کمیته‌ای را با حضور برخی افراد ورزشی شاغل در این شرکت تشکیل داد تا به اوضاع و احوال تیم‌ها رسیدگی کند اما با حضور این کمیته راهبردی نه تنها اوضاع بهتر نشد که اختلافات بیشتر شد و مشکلات دیگری به سراغ مس رفسنجان و مس کرمان رفت.

تیم فوتبال مس رفسنجان که ویترین این باشگاه محسوب می‌شود، از نظر مالی شرایط عجیب و اسفناکی دارد و در وضعیت قرمز قرار گرفته است. بعد از جدایی برخی ستاره‌های مس رفسنجان، حالا وضعیت نیمکت این تیم هم مشخص نیست. سعید دقیقی که به تازگی جایگزین ساکت الهامی شده، هنوز قراردادش را امضا نکرده و خبر می‌رسد که هنوز حضورش در مس رفسنجان به یک هفته نرسیده، قصد جدایی دارد!

مس کرمان هم شرایط خوبی ندارد. این تیم در لیگ یک چند هفته‌ای است با سرمربیگری اکبر محمدی نتایج خوبی کسب کرده اما با مشکلات مالی سبب شده تا در نقل و انتقالات زمستانی به مشکل بخورند. همین حالا امیری خراسانی مدیرعامل باشگاه استعفا کرده و مشخص نیست چه اتفاقی برای کرمانی‌ها رخ می‌دهد.

نکته عجیب سکوت مدیرعامل شرکت مس در قبال اتفاقات عجیب تیم‌های تحت پوشش این شرکت ثروتمند است. در حالی که مشخصا اعضای کمیته راهبردی تیم‌های ورزشی عملا کاری از پیش نبردند و حتی اوضاع را بدتر هم کرده‌اند، خرمی‌شاد و همکارانش اقدام مثبتی برای بهبود شرایط مس رفسنجان و مس کرمان انجام نمی‌دهند و عملا این تیم‌ها در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

منبع: ورش ۳

انتهای پیام/

کد خبر 9285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =