کد خبر 9304
۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

آهن بخریم یا نخریم؟

آهن بخریم یا نخریم؟

کارشناس صنعت فولاد و آهن در خصوص آخرین وضعیت بازار آهن در کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه اخبارها پیرامون تزریق منابع مالی به بازار مسکن مخابره می‌شود، احتمال این دارد که شرایط مسکن از رکورد تورمی خارج شود و بهترین فرصت برای خرید آهن از سوی بازاریان و مشتریان است.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز؛ صادق چیت‌ساز کارشناس صنعت آهن و فولاد در خصوص آخرین وضعیت بازار مسکن در کشور اظهار کرد: بازار مسکن در شرایط رکورد تورمی قرار دارد و چنانچه اخبار رسانه‌ها در خصوص راه‌اندازی بازار مسکن صحت داشته باشد و به مرحله اجرا برسد، بهترین فرصت و زمان خوبی برای خرید خانه از سوی مردم است و این شرایط رکورد تورمی موجود در بازار مسکن، یک فرصت تاریخی است که مردم در بازار مسکن ورود کرده و طبیعتاً بازار آهن نیز از وضعیت رکود تورمی خارج خواهد شد. 

این کارشناس بازار آهن گفت: با توجه به اینکه در بازار تورم وجود دارد. پیش‌بینی وقوع تورم بیشتر برای سال آینده متصور است. روند نوسانات دلار در روزهای گذشته نشانگر این است که نرخ دلار با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم، خیلی نوسان نخواهد داشت و طبیعتاً تورم موجود تا پایان سال تغییری نخواهد داشت اما بر اساس شنیده‌ها در سال آینده چه در موضوع مالیات‌ستانی و چه تغییرات نرخ ارز و دلار، تورم به مراتب بالاتر خواهد رفت و زمانیکه دلار افزایش یابد قطعاً تاثیر مستقیمی در افزایش قیمت مقاطع فولادی دارد.

وی افزود: شرایط رکود تورمی باعث شده بازار به یک ثبات نسبی برسد و به نوعی بی‌ثباتی ندارد و از این رو فروشنده نیز با خیال راحت‌تری محصول خود را می‌خرد و به فروش می‌رساند، زیرا وضعیت بازار در ثبات قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 9304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =