کد خبر 9426
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

کسبه مجتمع آهن‌مکان در مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند + فیلم

کسبه مجتمع آهن‌مکان در مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند + فیلم

تعدادی از کسبه مجتمع آهن‌مکان با حضور در مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر تهران خواستار مطالبات خود از شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ تعدادی از کسبه مجتمع آهن‌مکان صبح امروز، سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور در مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر تهران (خیابان بهشت) خواستار مطالبات خود از شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران شدند.

آنها با در دست داشتن پلاکارد و بنرهارهای حاوی مطالبی نظیر "چرا شهرداری پس از ۳۰ سال هنوز پایان کار ما را صادر نکرده است" و "ما از خدمات دولتی محروم هستیم" خواستار مطالبات‌شان از مسئولان ذی‌صلاح هستند. 

به گفته منابع خبری؛ این تجمع پس از پیگیری‌های متعدد اعضای هیئت مدیره و امناء شرکت آهن مکان از شهرداری منطقه ۲۰ تهران و به نتیجه نرسیدن مذاکرات انجام شده است. 

به گزارش آهن‌نیوز؛ در سال  ۱۳۷۰ و بر اساس مصوبه اولیه کمیسیون ماده ۵ شهرداری بابت انتقال تعدادی از واحدهای صنفی فروش آهن در منطقه ۱۲ تهران ( خیابان خیام، تختی و مختاری)، آهن فروشان این منطقه به زمینی در منطقه ۲۰ تهران منتقل شدند و بر اساس توافق شهرداری مقرر شد علاوه بر احداث یک مجتمع صنفی در این منطقه، قطعه زمینی به مساحت ۳۸ هکتار بابت فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گیرد.

پرونده دعوای شهردای و شرکت آهن مکان با موضوع ۳۸ هکتار زمین در مجتمع قضایی مفتوح شد و آنچه در مصوبات هفتاد و هشتمین جلسه کمیسیون حل اختلاف شهرداری تهران در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ مطرح شده بدین شرح است که صدور گواهی پایان کار ساختمانی جهت پلاک ثبتی، با در نظر گرفتن سایر ضوابط و مقررات، پس از تصفیه به حساب فی مابین و با رعایت بندهای مصوبه فوق امکان پذیر است و این در حالی است که اعضای هیئت مدیره و امنای شرکت آهن مکان این ادعا را دارند که شهرداری در دو نوبت از آنها وجه خرید این قطعه زمین را دریافت کرده است و هنوز پایان کار این مجتمع را صادر نکرده است. 

به گفته منابع آگاه، با توجه به تجمع امروز تعدادی از کسبه آهن مکان در مقابل شهرداری تهران، رئیس هیئت مدیره شرکت آهن مکان و برخی از اعضای هیئت مدیره شرکت به نمایندگی از ۲۱۰۰ کسبه برای مذاکره با اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ساختمان شورا دعوت شده‌اند که هنوز اطلاعاتی از فرآیند این جلسه در اختیار آهن‌نیوز قرار نگرفته است.  

گزارشات تکمیلی پیرامون این تجمع متعاقباً در آهن‌نیوز منتشر خواهد شد. 

انتهای پیام/

کد خبر 9426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =