کد خبر 9463
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

هدف‌گذاری صعود به لیگ یک در باشگاه اکسین یزد

هدف‌گذاری صعود به لیگ یک در باشگاه اکسین یزد

مصطفی سلطانپور گلر شناخته شده یزدی گفت: هدف باشگاه اکسین، صعود به لیگ یک و معرفی ظرفیت‌های فوتسال یزد به کل کشور است؛ چرا که یزد در فوتسال پتانسیل‌های بسیاری دارد.

به گزارش آهن‌نیوز، فصل جدید لیگ دو فوتسال در شرایطی از هفته آینده در دور رفت و به صورت متمرکز آغاز می‌شود که اکسین یزد، یادآوران شاهدیه، سراسازان ابرکوه و پاس بافق، چهار نماینده استان یزد در این رقابت‌ها هستند.

یکی از نمایندگان تازه وارد استان در این رقابت‌ها تیم اکسین است که در حال تدارک برای حضور قدرتمندانه در لیگ دو است؛ محمد غزنویان مالک باشگاه اکسین، مصطفی سلطانپور گلر شناخته شده یزدی که در دوران بازی خود تجربه حضور در فوتسال اروپا را دارد، به عنوان مدیرعامل تیم فوتسال اکسین انتخاب کرد و کمی بعد نیز مصطفی جادری مربی شناخته شده یزدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

سلطانپور در جلسه معارفه‌ در سالن طلاییه (محل برگزاری تمرینات اکسین) به بازیکنان اکسین گفت: هدف باشگاه اکسین، صعود به لیگ یک و معرفی ظرفیت‌های فوتسال یزد به کل کشور است؛ چرا که یزد در فوتسال پتانسیل‌های بسیاری دارد.

همچنین جادری هم در سخنان کوتاهی به شاگردان‌اش گفت: در کمتر از ۱۴ روز به آغاز رقابت‌ها در شرایطی هدایت تیم اکسین را عهده‌دار شدم که تیم هنوز آمادگی صددرصد را ندارد؛ باید اول با توکل بر خدا و بعد با همت خودمان و حمایت‌های مردم و مسئولان برای موفقیت در لیگ دو فوتسال گام‌های استواری برداریم.

ضمن این که اکسین یزد در گروه پنجم لیگ دو با تیم‌های یادآوران شاهدیه، امید پیروز آران و بیدگل، ماهان دشتستان، فولاد نوین زرند و اسپورت تور نی ریز فارس هم‌گروه است و از روز ۲۵ بهمن ماه کار خود را در این لیگ و در سالن آفتاب یزد به میزبانی تیم یادآوران آغاز می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر. ف

کد خبر 9463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =