کد خبر 9479
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

واکنش قاطع به شایعات استعفای مدیرعامل سپاهان / آیا اختلاف نیکفر با طیب‌نیا صحت دارد؟

واکنش قاطع به شایعات استعفای مدیرعامل سپاهان / آیا اختلاف نیکفر با طیب‌نیا صحت دارد؟

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان تاکید کرد که خبر مربوط به استعفای منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از ورزش سه؛ از صبح امروز شایعاتی مبنی بر استعفای منوچهر نیکفر و اختلاف او بامحمدیاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه  در برخی از رسانه‌ها منتشر شد، که نگرانی هواداران اصفهانی را در آستانه شروع سه جام برای این تیم به همراه داشت.

با این حال ساعتی پس از انتشار این خبر در فضای مجازی محمدصادق میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود قویا شایعات مربوط به استعفای منوچهر نیکفر را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید:

سپاهان اصفهان| چهارمین برد پیاپی بانوان سپاهان

این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که سپاهان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود و باید هفت روز دیگر در نقش جهان میزبان الهلال پر ستاره باشد.

نکته قابل توجه پیرامون این روزهای تیم فوتبال سپاهان اینکه هواداران از نقل و انتقالات زمستانی تیم محبوبشان به هیچ وجه رضایت ندارند و در شبکه‌های اجتماعی اعتراضات زیادی به این موضوع دارند. در واقع با وجود فعالیت قابل توجه تیم‌های رقیب نظیر استقلال و پرسپولیس در بازار و با وجود جدایی عیسی ال‌کثیر و احسان پهلوان تنها جذب علی اصغر اعرابی توسط مدیران باشگاه اصفهانی به صورت رسمی اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 9479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =