کد خبر 9519
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

یادداشت| هت تریکِ فولاد خوزستان در دهه فجر

یادداشت| هت تریکِ  فولاد خوزستان در دهه فجر

شرکت فولاد خوزستان با افتتاح از سه پروژه در دهه فجر انقلاب افتخار دیگری را برای خود ثبت کرد. یادداشت مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان را می‌خوانید.

به گزارش آهن‌نیوز؛ افتتاح و آغاز بهره برداری از زمزم۳ بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه تولید آهن اسفنجی کشور با ۲ میلیون تن ظرفیت تولید در سال که ویژگی برجسته ی سازگاری با محیط زیست را بر پیشانی خود دارد، آغاز رسمی عملیات ذوب در پروژه فولادسازی شرکت فولاد شادگان بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی و افتتاح فولاد راه؛ پروژه اصلاح، دوبانده کردن و نورپردازی جاده حادثه‌خیز منطقه قلعه چنعان به کانتکس، سه خبر برجسته در استان خوزستان و کشور همزمان با ایام چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.

در شرایطی که کشور عزیزمان ایران با بیشترین حجم فشارهای تحریمی در عرصه اقتصادی روبروست انتشار اخبار دستاوردهای صنعتی و اقتصادی فولاد خوزستان نشان می دهد جنگ تحمیلی اقتصادی دشمن  شکست خورده و با درایت، دانش و مدیریت جهادی و انقلابی می توان اتفاقات بزرگی را رقم زد و به دنیا نشان داد که استقلال و خودکفایی اقتصادی شدنی است و ترجمان شعار "ما می توانیم" را در افتتاحیه پروژه های بزرگ و ماندگار فولاد خوزستان می توان بخوبی مشاهده نمود.

این پروژه های بزرگ و مهم، بعنوان نمادی از اراده و پشتکار پولادین و دانش و تجربه مدیران، مهندسان و کارگران ایرانی و تجسم شعار خواستن، توانستن است، بشمار می آیند و امید را در رگ‌های جامعه تزریق می کنند.

محمد جامعی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت فولاد خوزستان

انتهای پیام/

کد خبر 9519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =